خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسجد بهترین خانه عالم است گفت: سپاه ماموریت دارد که به دولت کمک کند تا عقب ماندگی برنامه مساجد جبران شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۳۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سید ضیاءالدین حزنی در بازدید از پروژه های عمرانی محرومیت زدایی سپاه پاسداران در روستاهای شهرستان سپیدان استان فارس بیان کرد: بنای سال 97 بر اساس پروژه هایی است که به آب و اشتغال وصل می شود زیرا ما هم در بخش آب و  هم در بخش اشتغال مشکل داریم.

حزنی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا در بخش هایی که مردم مشکل دارند به رفع موانع و مشکلات بپردازیم و باید قدردان زحمات مردم و کسانی باشیم که در امر آب و اشتغال خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: ما بهترین مردم را داریم و باید به آنان خدمت کرد و هر کس به مردم بیشتر خدمت کند دارای جایگاه بهتر و بالاتری است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه جزء ارگان هایی نیست که از نهاد خاصی برخواسته باشد بلکه سپاه از همین مردم برخواسته و شکل گرفته و همه راهبردهای اصلی مردمداری و مردم نوازی برخوردار است.

حزنی گفت: ما پاسداران افتخار می کنیم که با مردم و در کنار مردم هستیم و کارهایی که در راستای محرومیت زدایی صورت می گیرد باعث می شود که در کنار مردم بمانیم.

وی ادامه داد: باید محرومیت زدایی بیشتر در بحث آب و اشتغال اشاعه پیدا کند و باید همه اشکالات برطرف شده و به مردم گزارش داده شود و سعی شود پروژه ها به گونه ای باشد که پروژه قبلی به اتمام رسیده باشد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص پروژههای این قرارگاه در شهرستان سپیدان نیز گفت: ما برای اولین بار است که به جای امضای قرارداد با سپاه، با یک شهر قرار داد بسته ایم و هدف از این قرارداد رفع محرومیت از چهره روستاها و شهرهای کشور است.

وی تصریح کرد: مسجد بهترین خانه عالم است و سپاه ماموریت دارد که به دولت کمک کند تا عقب ماندگی برنامه مساجد جبران شود.

حزنی اظهار کرد: در شهرستان سپیدان 8 مسجد و 4 خانه عالم و 10 منزل مسکونی ویژه محرومین با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال ساخته شده و یا در دست ساخت است.

وی افزود: به 10 زوج جوان نیز در این شهرستان جهیزیه اهدا گردید.

سپاه حامی محرومین و منشا خدمات پایدار به مردم است

امام جمعه شهرستان سپیدان نیز در این بازدید با اشاره به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی گفت: علیرغم همه توطئه ها و تلاش ها برای براندازی این نظام، ما با اقتدار به کار خود ادامه می دهیم.

حجت الاسلام و المسلمين موسوی انور ادامه داد: یکی از برکت های انقلاب اسلامی، نهادهایی مانند سپاه است که از بطن انقلاب است.

وی گفت: سپاه امروزه در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی ورود کرده و همه آن ها را پیگیری کرده  و به نحو احسن به اتمام می رساند.

موسوی انور اظهار کرد: سپاه حامی محرومین و منشا خدمات پایدار به مردم و نمونه ای کامل از نهادهای انقلابی است.

امام جمعه سپیدان تاکید کرد: در این برهه از زمان که جهت گیری ومطالبه گری همه رسانه های غربی، از نهادهای انقلابی است و در صدد تضعیف و براندازی این نهادها هستند به لطف خدا به نتیجه ای نمی رسند و این خوابی آشفته بیش نیست.

در حاشیه این بازدید، تعدادی از خیرین و تلاشگران عرصه محرومیت زدایی شهرستان سپیدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها