رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران محلات گفت : مادران شهدا با فداکاری، صبر و ایمان فرزندان خود را در راه خدا و دفاع از کشور تقدیم کردند و این یکی از جلوه های بزرگ و بی مانند ایثار است که ریشه در سیره ائمه اطهار دارد.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۶۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات:غلامرضا بهرامبیگی در  دیدار خانواده معظم شهیدان اسلامي ، رئيس صفري ، حاج رضايي و جانبازان گرانقدر رضا كريمي ، داود قهرمان و محمدتقي كريمي ضمن تجلیل از صبر و ایثار خانواده‌های شهدا گفت: مادران شهدا با فداکاری، صبر و ایمان فرزندان خود را در راه خدا و دفاع از کشور تقدیم کردند و این یکی از جلوه های بزرگ و بی مانند ایثار است که ریشه در سیره ائمه اطهار دارد.
وی گفت‌وگو و دیدار با والدین شهدا را سعادت و توفیق الهی دانست و اظهار کرد: وجود مادران و پدران شهدا باعث برکت و دیدار با آنان مایه نشاط مسئولان است و صبوری شما عزیزان به ما توان می دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم.

بهرامبیگی افزود: خانواده شهدا باعث عظمت واقتدار ايران اسلامي در جهان و چشم و چراغ ما هستند و خدمتگزاري به آنان كاري بسيار ارزشمند محسوب مي شود.

وی با بیان اینکه در به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی، مجاهدت‌ها و رشادت‌های همسران شهدا و جانبازان بسیار مشهود است، گفت: ما تمام توان خود را برای خدمت به ایثارگران به کار می‌گیریم هر چند این خدمت ذره‌ای از زحمات و ایثار این عزیزان را جبران نمی‌کند و امروز باید بدانیم امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان است و همه باید قدردان آنها باشیم.

این مسؤول گفت: در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی جمعی با تقدیم شهید و جانباز تلاش و ایثار کردند و در این مسیر سخت، آزادگان نیز با تحمل رنج اسارت حق زیادی به گردن ما دارند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات