فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: هدف حلقه‌های صالحین آموزشی نبوده بلکه هدف آن تربیتی می‌باشد و حلقه‌های صالحین، حلقه‌های رفتارسازی هستند.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۶۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا عسکری در مراسم میقات صالحین حلقه‌های تربیتی صالحین بسیج گفت: نیاز اولیه ما درحلقه‌های صالحین بسیج معرفت افزایی و بصیرت افزایی و تقویت معرفت است و کسانیکه درصالحین بسیج فعالیت می‌کنند باید قدرت علمی وفکری و ایمانی آنان تقویت شود.
وی به اهداف مهم حلقه‌های صالحین بسیج پرداخت و افزود: هدف حلقه‌های صالحین آموزشی نبوده بلکه هدف آن تربیتی می‌باشد و حلقه‌های صالحین، حلقه‌های رفتارسازی هستند.
عسکری با اشاره به اینکه امروز با حضور در حلقه‌های تربیتی صالحین بسیج باید با جنگ نرم دشمن مقابله کرد تصریح کرد: امروز دشمن از اینکه بخواهد تجاوز نظامی بکند، ناتوان هست و در نتیجه بدنبال فعالیت در عرصه جنگ نرم می‌باشد.
وی افزود: جوانان مان امروز باید با تأثیرپذیری درکلاس‌های آموزشی و تربیتی حلقه‌های صالحین از نظر علمی و فکری و ایمانی تقویت شوند و رشد پیدا کنند و سطح اطلاعات و معلومات هم باید با تشکیل کلاس‌ها ودوره‌های حلقه صالحین افزایش یابد تا بتوانند باجنگ نرم دشمن مقابله کنند.
فرمانده سپاه اراک به اهداف دیگر حلقه‌های صالحین بسیج اشاره کرد و گفت: اهداف دیگر حلقه‌های صالحین بسیج بصیرت افزایی است و ماباید جوانان بسیجی شرکت کننده درحلقه‌ها وگرو‌های تربیتی صالحین بسیج را با افکار و اندیشه‌های حضرت امام (ره) افکار و اندیشه‌های مقام معظم رهبری آشنا کنیم.
وی تصریح کرد: بسیج دو ماموریت دارد نخست ماموریت سازمانی شامل اموزش تربیت و دوم ماموریت رصد انقلابی گری یعنی رصد تمام عرصه‌ها شامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که در این عرصه‌ها همیشه پیروز میدان بوده است.
عسکری در پایان گفت: بسیج مدرسه عشق است و ملت ما با این نام بسیج هشت سال با دشمنان این کشور و نظام جنگید و امروز باید فرهنگ بسیجی را درسطح جامعه به ویژه در بین دانش آموزان و جوانان این کشور ترویج و گسترش دهیم تا این یادگار امام عظیم الشان برای همیشه درتاریخ زنده بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات