نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تسخیر سرزمین فکری کشورمان با شایعه‌پراکنی‌های دروغین هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۶۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

تسخیر سرزمین فکری کشور با دروغ پردازی هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر جنگ رسانه‌ای بزرگ‌ترین و مهم‌ترین جنگ‌هاست و در این زمینه رسانه و صدا و سیما نقش و رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند.

وی با اشاره به این که دشمنان همیشه درصدد ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان هستند گفت: خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در عصری که جنگ روانی رسانه‌ها مهم‌ترین مسئله است امری خطیر و حساس بوده و رسانه‌ها باید با تمام توان در صحنه حاضر باشند و امید دشمنان را ناامید کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تسخیر سرزمین فکری کشورمان با شایعه‌پراکنی‌های دروغین هدف اصلی دشمنان و استکبار جهانی است که در این زمینه رسانه باید فضای جامعه را در نظر گرفته و با روشنگری به شکل اساسی این اهداف شوم را خنثی کند که در این زمینه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی امری لازم و ضروری است.

عاملی با اشاره به این که تقویت عرق ملی از اهداف اصلی رسانه است بیان کرد: برخورد با ناملایمات به شکل منطقی و درست و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردمی با در نظر گرفتن اولویت‌ها یک امر لازم و اساسی است که در این زمینه تهیه برنامه‌های فاخر و فرهنگ‌سازی مناسب باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: رسانه ملی باید در تولید برنامه‌های فاخری با محوریت مصرف بهینه، مسئولیت‌پذیری، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست اقدام کند و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم گفت: اجرای برنامه‌های مختلفی با در نظر گرفتن این محور در صدا و سیمای مرکزاردبیل در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه برنامه شب‌های فیروزه‌ای به مناسبت هفته اردبیل به شکل زنده پخش می‌شود.

علی ملااحمدی افزود: اجرای 4 مستنداز شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های محوری صدا و سیمای مرکز اردبیل و چند برنامه نیز برای امسال در نظر گرفته شده است که تمامی این موارد در ارتقای 15 پله‌ای رادویوی اردبیل و کسب رتبه‌های نخست این مرکز بسیار موثر واقع شده و انتظار می‌رود به همین منوال دامه یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار