خبرهای داغ:
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع تاکید کرد:
سردار حق طلب گفت: در بیش از ۲۰ استان کنگره شهدا و ۱۰ کنگره قشری در کشور برگزار شده که بعضی از این کنگره ها بسیار قوی عمل کرده و همت و برادری و خوش سلیقگی مسوولان استان می تواند نقش مهمی در اجرای بهتر این کنگره داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۸۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار پاسدار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شورای سیاست گذاری اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان قزوین بیان کرد: اگر ما در دفاع مقدس از سرزمینمان دفاع می کردیم، این دفاع علاوه بر حمایت از دین و ارمان های انقلاب، دفاع از خاک وطن نیز بوده است.
وی گفت: اما امروز شهدای مدافع حرم با بصیرت خاص، هزاران کیلومتر دورتر از وطن از خاک و مرز کشورهای دیگر و دین حمایت می کنند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران اظهار کرد: اگر امروز جوانانی همچون شهید احمدی مقدم داشته باشیم دیگر مشکلی در خودکفایی نخواهیم داشت.
سردار حق طلب ضمن اشاره به برکت وجود شهدا عنوان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی شهرهای که کنگره در آنها اجرا شده در ورای این کنگره برطرف شده و این از برکت وجود شهدا می باشد.
وی تصریح کرد: استان قزوین در آستانه رویدادی مهم و بزرگ قرار دارد که به برکت وجود شهدا و این کنگره بسیاری از مشکلات استان نیز برطرف خواهد شد
خاطرنشان کرد: در بیش از ۲۰ استان کنگره شهدا و ۱۰ کنگره قشری در کشور برگزار شده که بعضی از این کنگره ها بسیار قوی عمل کرده و همت و برادری و خوش سلیقگی مسوولان استان می تواند نقش مهمی در اجرای بهتر این کنگره داشته باشند.
سردار حق طلب اضافه کرد: امیدواریم کنگره قزوین در بین کنگره های برگزار شده در کشور ممتاز باشد و این گونه مراسمات می تواند تبلور وحدت و برادری و نشان دهنده قدرت مدیریتی استان باشد.
وی ضمن اشاره به صرفه جویی در اجرای این کنگره یادآور شد: با توجه به اوضاع معیشتی مردم، پرهیز از تشریفات و انجام امور عام المنفعه برنامه های اثرگذاری است که می تواند در اجرای هرچه بهتر این مراسم استان را یاری کند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  ادامه داد: کمیته رسانه یکی از مهمترین کمیته های این کنگره است و باید هماهنگی لازم با صدا و سیما جهت انعکاس این رویداد مهم انجام شود تا این اتفاق بزرگ نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین المللی انعکاس یابد.
این مسوول اضافه کرد: بازسازی مزار شهدا یکی از اساسی ترین امور مربوط به کنگره است که به دلیل بازدید ارادتمندان شهدا باید شمایل متناسب با شأن شهدا داشته باشد.
سردار حق طلب گفت: امسال چهار کنگره در استان های البرز، قزوین، خراسان جنوبی و کرمان برگزار خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها