خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اذعان کرد:
محمدی گفت: برگزاری چنین کنگره هایی ترویج همان اموری است که در سخنان امام و رهبر و شهدا بوده و می تواند ما را به نقطه مطلوب برساند و همچنین می تواند سند زرینی بر تاریخ استان باشد.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۹۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در شورای سیاست گذاری منگره سه هزار شهید استان که با حضور سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران کشور، سردار شاهرخی، استاندار، حجت الاسلام معبودی و مسوولان استانی برگزار شد بیان کرد: ترویج معنویات و مبانی الهی را باید به عنوان تکیه گاه مورد توجه قرار دهیم.
وی گفت: امروز غرب نیز وجود خلا معنویات در ایجاد آسیب های اجتماعی را موثر می داند و برای این که جامعه را از این آسیب ها حفظ کنند باید به معنویات توجه کند.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری چنین کنگره هایی نیز باید در جهت افزایش معنویات باشد. امروز دشمنان ما با استفاده از جنگ فرهنگی و تحت فشار قرار دادن جامعه وارد یک جنگ اقتصادی تمام عیار شده اند و نیاز است با همدلی و وحدت در سایه رهبری این دوران سخت اقتصادی را پشت سر بگذاریم.
محمدی عنوان کرد: باید با روحیه جهادی و کوشش وافر اهتمام بورزیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کرده و با فداکاری و گذشت و مقدم داشتن منافع گروهی بر منافع جناحی و ترویج فرهنگ بسیجی و جهادی در مقابله با جنگ پیش رو موفق و سربلند باشیم که در این امر بدون توجه به فرماندهی واحد و کار جهادی نمی توانیم توفیقی کسب کنیم.
وی افزود: باید بپذیریم در عرصه های اقتصادی نتوانستیم به جایگاه رفیعی دست یابیم و امروز باید با توسل به وصایا و اهداف شهدا بتوانیم در جنگهای اقتصادی و فرهنگی پیروز میدان باشیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره هایی ترویج همان اموری است که در سخنان امام و رهبر و شهدا بوده و می تواند ما را به نقطه مطلوب برساند و همچنین می تواند سند زرینی بر تاریخ استان باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها