مسابقات بین المللی غواصی ارتش های جهان از تاریخ دهم تا هجدهم مرداد به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۱۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه رئیس ستاد اجرایی مسابقات بین المللی غواصی۲۰۱۸ اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، نمایندگانی از کشورهای اندونزی، چین، قزاقستان و آذربایجان به عنوان اعضای ناظر در ایران حضور دارند.

وی افزود: مسابقات دارای ۷آیتم مختلف از قبیل میدان موانع، جوشکاری و برشکاری زیر آب، فلنچ، نجات زیر دریایی مغروق، نجات کشتی مغروق، کار در فضای بسته و امداد، نجات و احیاء غواص مصدوم است که تیم ها در هر روز، مشغول به اجرای آیتم های مجزایی خواهند شد.

امیر دریادار دوم سلیمی پناه گفت:تیم های شرکت کننده در گروه های ۱۰نفره شامل ۶بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره، یک مربی،سرپرست و رئیس هیات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است؛ این مسابقات از تاریخ ۱۰تا۱۸ مرداد به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار می شود.

در آیین افتتاحیه این مسابقات که با روز ارتش سوریه همزمان شده بود، سایر کشورها مراتب تبریک خود را به نمایندگان این کشوراعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها