خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان این ناحیه گفت: امروز یکی از مهم ترین مسائل در هر نظام و برای هر ملتی شناخت دشمن است.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۲۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص دشمن شناسی افزود: همانطور که امام خامنه ای در رهنمود ها و فرمایشات خود تاکید داشته اند؛ یکی از خطراتی که هر ملّتی را تهدید می کند این است که دشمنِ خودش را نشناسد، دشمنِ خودش را دشمن نداند؛ یا دوست بداند یا بی‌طرف بداند؛ این خطر خیلی بزرگی‌ است.

وی ادامه داد: بدون شک هر گاه نظام و ملت در این مورد دچار اشتباه شود دشمن در کمین نشسته با هر چه در توان دارد ضربات سهمگین و جبران ناپذیری وارد می کند که خیلی وقت ها جبران ناپذیر است.

ارسلانی بیان داشت: البته باید توجه کرد علاوه بر دشمن شناسی باید شیوه‌های دشمن و سمت‌ و سوهایی را که دشمن برای مقابله با ما پیش گرفته را باید شناخت و در نظر گرفت.

فرمانده سپاه ولایت تبریز در پایان اضافه کرد: امروز شیوه جدید دشمن دلسرد کردن مردم از نظام و به راه انداختن جنگ روانی گسترده است که باید همه با همت و توان بالا دشمن را در این راه ناکام کنیم.

ارسال نظرات