خبرهای داغ:
مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، از اختصاص تسهیلات 820 میلیارد ریالی طرح اشتغال فراگیر و روستایی به منطقه آزاد ارس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۳۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علاءالدین ازوجی  افزود: با توجه به ظرفیت های خوب ارس برای اشتغالزایی در دو بخش فراگیر و روستایی، تسهیلات بانکی قابل توجهی در کمیته فنی استان آذربایجان شرقی تصویب شده است.
وی اعلام کرد: در بخش طرح های مصوب از محل اعتبارات روستایی و عشایری به 18 طرح از ارس اعتبار 280 میلیارد ریالی اختصاص یافته است.
سرپرست اداره کل توسعه اشتغال و سیاست گذاری بازار کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در بخش طرح های مصوب از محل اعتبارات فراگیر نیز به 13 طرح از ارس 538 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.
ازوجی خاطرنشان کرد: کل اعتبار اختصاص داده شده برای شهرستان جلفا 57 میلیارد ریال بود که طرح های جدید با توجه به ظرفیت بالای ارس برای سرمایه گذاری شناسایی شد و اعتبار به میزان قابل توجهی افزایش یافت.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات مهم طرح های اشتغالزایی تامین بازار فروش است که ارس و سایر مناطق آزاد می توانند در حل این مشکل موثر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها