امام جمعه فردیس در جریان بازدید از نمایشگاه دائمی توانمندی های تولیدی و صنعتی اتاق بازرگانی البرز، این نمایشگاه را گامی مهم در مسیر ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و توسعه صادرات محصولات تولیدی استان دانست.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۴۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی، از این نمایشگاه به عنوان کلکسیونی از عصاره توان بخش تولید و صنعت البرز نام برد و گفت: کارآفرینانی که قصد برنامه ریزی برای پویایی اقتصاد استان البرز را دارند، می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه از نزدیک با امکانات، پتانسیل و توانایی های این استان کاملا آشنا شوند. 

نمایشگاه توانمندی های صنعتی البرز حمایت از کالای ایرانی است


وی با تقدیر از اتاق بازرگانی البرز در راه اندازی این نمایشگاه گفت: شرایط کنونی اقتصاد جامعه ایجاب می کند، نمایندگان مجلس و دولتمردان با حضور در اتاق بازرگانی مشکلات و موانع صنایع را بررسی و با تشکیل کمیته های راهبردی از تجربیات صنعتگران در مسیر توسعه اقتصادی گام بردارند.


وی با اشاره به فعالیت های همراه با موفقیت اتاق بازرگانی البرز، گفت: به سایر اتاق های بازرگان توصیه می شود از تجربیات ارزشمند اتاق بازرگانی البرز به ویژه در عرصه های بین المللی بهره مند شوند.


امام جمعه کرج حضور مستمر مقامات قضایی، مدیران اجرایی و نمایندگان عالی دولت در استان در اتاق بازرگانی را حرکتی مهم در رفع موانع کسب و کار و رونق اقتصادی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها