مسئول آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه ولایت تبریز، گفت: امروز شبهات متعدد و جو فکری مسموم و تهاجم بی سابقه فرهنگی دشمنانان جامعه را به گونه ای شده که اکثر افراد دچار سردرگمی و مشکلات اعتقادی و فرهنگی شده اند.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۵۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف شاکری افزود: در این شرایط خواص وظیفه سنگینی دارند که به میدان بیایند و با روشنگری و بیان حقایق فضای مسموم و غبار آلود را روشن کنند.

وی ادامه داد: نباید فقط بگذاریم رهبر فرزانه انقلاب همیشه به میدان بیایند و روشنگری کنند و به قول معروف رهبری را هزینه کنیم بلکه همه باید عمار گونه در هر لباس و موقعیتی که هستند بصیرت افزایی کنند.

دشمن امروز با ایجاد جوفکری مسموم مردم را دچار سردرگم کرده است

شاکری با بیان اینکه از لحاظ فرهنگی شرایط کنونی کشور، شبیه شرایط زمان امام رضا(ع) است، اظهارداشت: فضای حاکم بر جامعه اسلامی در زمان حکومت مأمون، مملوّ از آرا و نظریات مختلف از سوی گروه‌های گوناگون بود، طبیعتاً نقش امام رضا (ع) در برابر این امواج فکری، بسیار خطیر و حساس بود.

وی ادامه داد: شناخت اوضاع فرهنگی دوران امام رضا(ع) اهمیت و حساسیت خاصی دارد و کمک می‌کند ضمن آگاهی از جوّ فکری و نوع تفکرات مطرح و قابل توجه در آن دوران، با مواضع و روش امام(ع) در رویارویی با جریانات و افکار انحرافی و زمینه‌های بروز دیدگاه‌ها و اندیشه‌های آن حضرت آشنا شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها