حجت الاسلام رفیعی گفت:آمریکایی ها هر جنایتی و ظلمی که در توانشان باشد انجام خواهند داد. حضور نظامی در افغانستان و عراق و... کشتار هزاران کودک بی گناه،سقوط هواپیمایی مسافری ایران ،حمایت از داعش جنایتکار و... نمونه ای از جنایات اینان است ،با دولتی که هیچ عهد و پیمانی را پایبند نیست نمی شود مذاکره کرد
کد خبر: ۹۰۴۲۲۶۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

حجت الاسلام سیدحسن  رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان،بااشاره به توطئه جدید آمریکا علیه ایران و پیشنهاد مذاکره و دیدار از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت:آمريكايي‌ها همان حرف‌هايي را كه قبلا برای آن به مذاکره رسیده بودند ، دوباره بیان می کنند و بعد ادعاهاي جديدتری مطرح مي‌كنند.

وی افزود:مسئله هسته ای برای آمریکایی ها بهانه است و این ها با همراهی همه دشمنان جمهوری اسلامی اعم از منافقان ،سلطنت طلبان،فتنه گران و... با اصل نظام اسلامی مخالف هستند و از تفکر اسلامی و جبهه مقاومت  هراسان هستند

حجت الاسلام سیدحسن  رفیعی گفت:، آمریکا با نقشه های شومش و جنایت هایی که میکند خیال ضربه زدن به نظام اسلامی رادارد در صورتی که این خیالی باطل است وچهره ی منفورش بیشتر از پیش هویدا خواهدشد. ماهیت آمریکا خبیث  چیزی جز جنایت نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی همواره با شهامت و بصیرت  و روحیه انقلابی در صحنه حضور دارند اظهار داشت:  ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی  ودوران هشت سال دفاع مقدس درس مقاومت را به جهانیان  داده و همواره باروحیه ای انقلابی در میدان حضور داشته و خواهندداشت.

وی با اشاره به کلام امام خمینی (ره) که می فرمودند: آمریکا طبل تو خالی است گفت: امروزهیبتی و قدرتی  برای آمریکا باقی نمانده ودرمقابل ایران اسلامی که پرچم دار حمایت از مظلومان جهان بوده در همه زمینه ها من جمله موشکی خواب را از چشمان ظالمان  جهان گرفته است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در مورد وضعیت کنونی و اختلالات موجود در بازار گفت:مسئولان و مردم عزیزمان به شعار ما می توانیم جامعه عمل بپوشانند و براستی  که ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"که  فقط با این وعده خداست که دین خدا را می شود یاری کرد و حافظ عزت و اقتدار کشور شد.

وی پایان خاطر نشان کرد: اهداف آمریکای جنایتکار و ولد نامشروعش صهیونیست های کودک کش بسیار خطرناک وشوم است و نقش جامعه و ملت اسلامی در مقابل این نقشه های شوم، بصیرت و بیداری و مقاومت  است و در این میان وظیفه خواص بسیار سنگین تر ازقبل است که باید فضای غبار آلود را بیش از پیش تبیین سازی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات