خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۴۲۲۷۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت لازم است از راهنمایی‌ها کمک گیرد و به نظرات توجه کند، تأکید کرد: لازم است دولت وزیرانی که خموده هستند و صرفا نگاه‌های بسته در کشور دارند را سریع عوض شوند و مدیرانی روی کار بیایند که روحیه جهادی دارند و کسانی باشند که روحیه امید را به دولت بدمند و نباید در دولت روحیه ناامیدی و رخوت به وجود آید.

وی عنوان کرد: یکی از خدماتی که ترامپ ناخواسته به ما کرد، افزایش وحدت بین ملت و دولت با تمام جریان‌های سیاسی بود، وحدتی که با تحکیم روز به روز آن، در برابر آمریکا خواهند ایستاد.

حجت الاسلام عبادی افزود:  تجربه آمریکا ثابت کرده که در طول این سال‌ها هر جایی را که مورد حمله قرار داده است، نه‌تنها به دست نیاورده و مؤفق نبوده بلکه شکست خورده است و در این شرایط بوده که با اقدامات آمریکا علیه کشورها، هر روز وحدت و اتحادی که بین دیگر کشورها بوده، بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ما باید وظایف دیپلماسی خود را انجام دهیم و هر چه در توان دیپلماسی است انجام شود.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون شرایط به‌گونه‌ای شده است که تمام جریان‌های سیاسی و همه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که در برابر آمریکا و ترامپ باید با روحیه مقاومت جلو رفت و با وادادگی و کوتاه‌آمدن نمی‌توان در مقابل آمریکا ایستادگی کرد چراکه اینها پرروتر از این هستند.

وی ادامه داد: آمریکا به عهد و پیمان‌های خود نیز پایبند نبوده و نمی‌توان با آن‌ها عهد و پیمانی بست چراکه آمریکایی‌ها در خاورمیانه در هر مسئله‌ای که تاکنون ورود کرده‌اند، شکست خورده‌اند و از این بابت همیشه عصبانی هستند.

عبادی اظهارداشت: مقاومت، شکست آمریکا را در پی دارد، تحولاتی که در دنیا شکل می‌گیرد، آن قدر سریع است که اتفاقاتی ممکن است رقم بخورد که آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش تصورش را نیز نکنند و حتی ممکن است با ایجاد و حفظ جبهه مقاومت اتفاقاتی رخ دهد که بسیاری از دشمنانِ کشور ایران، انگشت به دهان بمانند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها