خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در سمینار روسای بنیاد شهرستان‌های استان اظهار داشت: اولویت ساماندهی گلزار‌های شهدا در فارس با گلزار‌هایی است که دارای یک تا سه مزار هستند.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۸۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مبنی بر تکمیل عملیات بهسازی گلزارهای شهدای دارای یک تا سه مزار تا پایان سال جاری، ساماندهی این گلزارها در اولویت کاری بنیاد فارس قرار گرفته است.

وی افزود: از میان یکهزار و 281 گلزار شهدای استان فارس، 774 گلزار شهدا دارای یک تا سه مزار می باشد که از این آمار، تاکنون 541 گلزار مرمت شده و بازسازی 227 گلزار دیگر نیز از اولویت های بنیاد فارس محسوب می شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد فارس بیان کرد: نقشه راه بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف در سه راهبرد توانمندسازی، عزتمندی و هویتمداری خلاصه می شود و تمامی فعالیتهای بنیاد می بایست با این راهبردها عملیاتی و اجرا شود.

حجت الاسلام محمدی پور عنوان کرد: توجیه و آموزش بخشنامه های ابلاغی به شهرستانهای استان در راستای استمرار طرح ملی سپاس، طرح رمضان و دیدار با خانواده های شهدای عملیات رمضان، طرح ابلاغی ابراهیمیان و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران از 31 مرداد تا 31 شهریور ماه ، اجرای طرح فجر آفرینان و طرح تجلیل از همسران و مادران صبور و مقاوم جانبازان نخاعی و همسران و مادران شهدای جانباز نخاعی از جمله مهمترین اقدامات معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد فارس در چهار ماه نخست امسال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها