با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی نخستین یادواره شهدای آزاده استان اردبیل به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۰۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی نخستین یادواره شهدای آزاده استان اردبیل به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نجات فیاضی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای والامقام دوران اسارت و آزادگان شهید استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: حرمت و استقامت ملت ایران در سایه خون پاک شهدا و تفکرات رزمندگان اسلام رقم خورده و هر چه داریم مرهون تلاش آنان است.

وی با اشاره به این که اگر کشور عزیزمان هم‌اکنون به سربلندی دست یافته است در سایه تلاش شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان بوده است بیان کرد: نباید این فداکاری‌ها به باد فراموشی سپرده شود و برای ادای دین در مقابل شهدای والامقام هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

فیاضی تصریح کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان را در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آورده‌ایم و باید به عنوان یک وظیفه خطیر و حساس یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شود که در این زمینه آحاد جامعه موظف به ادای دین در مقابل شهدای والامقام هستند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: هجمه‌های تحمیل شده بر ملت اسلامی در برهه‌های زمانی مختلف اتفاق می‌افتد و جنگ امام حسین(ع) نمونه بارز این امر است و جواب آن مقابله با ظلم و جور با اولویت قرار دادن صبر و شکیبایی است.

ارسال نظرات