فرمانده سپاه میناب گفت: در تمامی فصل ها اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم با مشارکت پنج هزار نیروی جهادگر در بیش از 250 گروه جهادی انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۱۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد طالب احمدی نیا اظهار داشت: در سطح شهرستان میناب  ۲۵۰ گروه جهادی فعال داریم که از ابتدای سال فعالیت‌های تداومی خود را در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش عمرانی و پزشکی آغاز کرده اند که از این تعداد ۲۱ گروه جهادی ویژه هستند.

فرمانده سپاه میناب افزود: از آنجا که مهمترین فصل اردوهای جهادی در تابستان انجام می شود ما در تمامی فصل ها اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان داریم و فعالیت نیروها بصورت مستمر از ابتدای فروردین ماه شروع شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

وی حوزه فعالیت گروه‌های جهادی را کارهای فرهنگی، اعتقادی، علمی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی، عمران، بهداشت و درمان برشمرد و تصریح کرد: پنج هزار نفر نیروی داوطلب بصورت جهادی در ۲۵۰ گروه نام نویسی شده اند که از این تعداد یک پنجم خانم  و مابقی آقا هستند و متناسب به نوع فعالیت در منطقه نیروهای جهادی خانم و آقا حضور پیدا می‌کنند.

سرگرد احمدی نیا با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه جهادی در مسئولان رده های مختلف، اضافه کرد: اگر این روحیه تقویت شود درسایه مدیریت جهادی که مبتنی بر عقلانیت و تدبیر است، بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه نیز رفع می شود.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: امروز بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی، با قدرت در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستاده است.

سرگرد احمدی نیا گفت: خودسازی، محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر انقلاب است با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در مناطق روستایی از اهداف این اردوها می باشد.

وی یکی دیگراز اهداف برگزاری اردوهای جهادی را تربیت نیروهای تراز انقلاب  دانست و اظهارداشت: یکی از مهمترین اهداف اجرای این اردوها خدمات رسانی به  مردم مناطق محروم است.

فرمانده سپاه میناب عنوان کرد: در این اردوها مشکلات مناطق شناسایی و بخشی از آنها در قالب اردوهای تداومی بطرف می‌شود و بخش دیگر به مسئولان اطلاع رسانی می‌شود و در این زمینه پیگیری‌های مداومی انجام می‌شود.

 

ارسال نظرات