مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر:

امروز جنگ در وزارت دفاع آمریکا نیست بلکه در وزارت‌ خزانه‌داری است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: امروز جنگ در وزارت دفاع آمریکا نیست بلکه در وزارت‌ خزانه‌داری است.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۲۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام چهکندی نژاد امروز  در محفل انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت در محل تالار فرهنگیان کاشمر درباره اوضاع این روز‌های کشور و تحریم‌های ظالمانه امریکا و کشور‌های غربی علیه ایران اظهار داشت: جنگ بین جبهه حق علیه باطل از زمان‌های اولیه بوده و از بین نخواهد رفت و تمام شدنی نیست. حتی این جنگ‌ها در زمان‌ پیامبران ما نیز بوده است و  در قرآن کریم هم آمده است که برای هر پیغمبری دشمنان جنی و انسی قرار دادیم.

مسئول  دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر گفت: ثمره درگیری حق و باطل این است که انسان‌های با ایمان که در راه  ارزش‌ها مقاومت و هزینه آن را پرداخت می‌کنند با انسان‌های رفاه طلب که فقط به فکر منافع خودشان هستند شناخته می‌شود عده‌ای در این نظام حاضر نیستند هزینه این انقلاب را بدهند و این علم را زمین می‌گذارند و در مقابل آن می‌ایستند و لی انسان‌های با ایمان و وفادار به انقلاب می‌مانند.

وی گفت: کاری که امروز دشمن می‌کند فریب است. آنطوری حرف می‌زنند و وانمود می‌کنند که ما از حرف‌های آنان خوشمان می‌آید و خوشحال می‌شویم، اما دل‌های آنان نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن کینه دارد. همان طور که در قرآن آمده است که مواظب باشید و فریب سخنان دشمنان را نخورید در ظاهر بگونه‌ای حرف می‌زنند که شما را خوشحال و راضی می‌کنند، ولی دل‌های آن‌ها پر از کینه است نسبت به شما.

چهکندی نژاد اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد بلکه نقشه هایش را عوض می‌کند. یک روز ترور‌های کور منافقین که ۱۷ هزار نفر را در کف خیابان‌ها سلاخی کردند یک روز جنگ عراق را راه می‌اندازد یک روز دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کنند و امروزه هم که جنگ اقتصادی را شروع کرده است. همانطور که حضرت آقا (مد ظله العالی) فرمودند که جنگ امروزه در وزارت دفاع آمریکا نیست بلکه در وزارت خزانه داری آمریکاست ما هم باید با ایجاد قرارگاه اقتصادی به مقابله با آن‌ها بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به پاسداران بازنشسته گفت: امروزه جنگ، جنگ اقتصادی است. شما بزرگوران جنگ نظامی را تجربه کردید، ولی جنگ اقتصادی با نظامی فرق دارد. در جنگ نظامی دشمن برا‌ی مردم محسوس است  اما در جنگ اقتصادی دشمن حس نمی‌شود و کاری که ما باید بکنیم این است که دست دشمن را برای مردم نشان دهیم و دشمن را به مردم بشناسانیم.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر ادامه داد: تفاوت دیگر جنگ اقتصادی و نظامی این است که ما در جنگ نظامی با امکانات هرچند اندک آمادگی نظامی داشتیم، ولی در جنگ اقتصادی خبری از زیر بنا‌های اقتصادی نیست، چون در بحث پدافندی خوب عمل نکردیم و اقتصاد مقاومتی پیاده سازی نشد و به همین خاطر است که امروزه در بازار سکه و ارز دارای آشفتگی می‌باشیم. فرق دیگر این دو جنگ این است که در جنگ نظامی یک بخش مشخصی از کشور درگیر جنگ می‌شود، ولی در جنگ اقتصادی تمام کشور درگیر است حتی روستا‌های دور دست.

وی تصریح کرد: ما امروزه در قبال جنگ وظایفی داریم. اول اینکه جنگ امروز یک جنگ معیشتی است و دشمن گروکشی معیشتی می‌کند.  ما باید در خریدهایمان دقت کنیم مثلا اگر در قدیم به صورت ماهانه خرید می‌کردیم امروزه باید هفتگی یا حتی روزانه خرید کنیم تا بازار دچار تلاطم نشود. خرید بی رویه و غیر ضرور باعث جو روانی که مد نظر دشمن است می‌شود و از آن علیه نظام بهره‌برداری می‌شود دوم این که راه برون رفت از این شرایط این است که باید از شعار مقام معظم رهبری که حمایت از کالای ایرانی است پیروی کنیم تا کارگران و بازاریان و کارخانه‌های ما سرپا بمانند و وظیفه‌ی همه ما این است که همانگونه که با اتحاد و همدلی هشت سال جنگ را پشتیبانی کردیم و هرکس هرگونه توانست به جبهه‌ها کمک کرد در جنگ اقتصادی نیز با همان اتحاد و همدلی و کمک به یکدیگر و دولت  این برهه حساس را پشت سر بگذاریم.

مسئول دفتر  نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمردر پایان گفت: ان شاءالله خداوند به همه‌ ما توفیق بدهد که با درایت رهبر این انقلاب، این پرچم را به دست صاحب اصلیش مهدی صاحب الزمان(عج) برسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها