معاون استاندار خراسان رضوی:

هیچ تجمع غیر قانونی در مشهد و خراسان رضوی نداشته‌ایم

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:: به رغم تلاش‌های شبکه‌های و گروه‌های خبری معاند برای ایجاد التهاب در فضای شهر‌های مختلف خراسان رضوی و مشهد آرام است و مشکل و مساله جدی نداشته است.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۳۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی؛ گفت: به رغم تلاش‌های شبکه‌ها و گروه‌های خبری معاند برای ایجاد التهاب در فضای شهر‌های مختلف خراسان رضوی بویژه مشهد؛ فضا آرام است و مشکل و مساله جدی وجود ندارد.

محمد رحیم نوروزیان با اشاره به برخی از اخبار منتشره افزود: طی چند روز گذشته گروه‌های معاند و شبکه‌های خبری خارج نشین تلاش زیادی کرده اند تا فضای شهر‌های مختلف کشور و نیز خراسان رضوی و مشهد را به التهاب بکشانند.

وی افزود: با رفتار هوشمندانه و هوشیارانه مردم دربرابر این اقدامات خوشبختانه در هیچ یک از شهر‌های استان و نیز مشهد مساله و مشکلی جدی نداشتیم و تجمع غیر قانونی هم شکل نگرفته است.

وی تصریح کرد: در عین حال چند نفر که مشکوک به تلاش برای انجام اقدامات غیر قانونی در این راستا بودند در مشهد توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها