استاندار خراسان رضوی:

هر چه با تعامل بالاتری کار کنیم سریعتر توطئه دشمن خنثی می‌شود

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: هر چه با تعامل بالاتری کار کنیم سریعتر توطئه دشمن خنثی می‌شود، زیرا امروز دشمن القا می‌کند نظام دینی کارآیی و کارآمدی لازم برای اداره جامعه و حل مشکلات مردم ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: ما برای عزت، استقلال، آزادی و ارزش‌هایی که برای آنها، خون‌ها داده ایم باید تحمل، تامل و همدلی بیشتری داشته باشیم و به طور قطع از این شرایط عبور می کنیم.

وی گفت: هر چه با تعامل بالاتری کار کنیم سریعتر توطئه دشمن خنثی می‌شود، زیرا امروز دشمن القا می‌کند، نظام دینی کارآیی و کارآمدی لازم برای اداره جامعه و حل مشکلات مردم ندارد که همه این‌ها دروغی بزرگ است، زیرا نظام برآمده از رای مردم و در کنار مردم است و تلاش ما هم بر حل مسائل مردم است.

استاندار خراسان رضوی افزود: برای حل مشکلات مردم در حوزه عمومی و اساسی، اقداماتی انجام شده است، اما رسیدن به نقطه تعامل نیاز به همراهی و همدلی بیشتری دارد و مدیران باید با رایزنی و تفکر و اندیشه ورزی بیشتری در این عرصه اقدام کنند.

رشیدیان گفت: باید امسال با تقویت انسجام و اتفاق جامعه، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را بسیار با شکوه جشن بگیریم، زیرا دشمن می‌کوشد از گسست بین نسلی و ایجاد شکاف بین مسئولان نظام و مردم، به اهداف شوم خود برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها