باحضور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در زاهدان برگزارشد:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۴۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حسینیه شهیدان میر حسینی تیپ در زاهدان برگزار شد.
رمضان ابراهیمی آتان، فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی در این مراسم با استعانت از خدای متعال و شهدای جمهوری اسلامی ایران و مدد از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ایی، گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان  دارای دو ویژگی مهم  از جمله ایرانی بودن و مسلمان بودن هستند.

وی بیان کرد: قسمت اعظم تاریخ فرهنگی ایران اسلامی ریشه در فرهنگ  استان سیستان و بلوچستان دارد و سیستان و بلوچستان تاریخ فرهنگی عظیمی را برای ایران به دوش دارد.

ابراهیمی آتا در پایان با تشکر از سردار سرتیپ دوم قربان محمد اشعری به پاس سالها جان فشانی برای استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: به امید خداوند متعال بتوانیم ادامه دهنده  راهی که آغازگر آن  فرماندهان بزرگی بوده اند، باشیم.

سردار سرتیپ دوم قربان محمد اشعری، فرمانده سابق تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی با آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و آرزوی پیروزی برای مجاهدان حق و حقیقت محور مقاومت گفت: بنده  هر عملی را که در دوره خدمت انجام داده ام صرفا ادای تکلیفی بوده که بر دوش من نهاده اند، خدمتی که اعتقادی راسخ چاشنی اصلی آن بوده است، ما ادامه دهنده راه فرماندهان و شهدای بزرگ این انقلاب هستیم.

وی بیان کرد: امنیت نعمتی مجهول و پنهان است، نعمتی که فقط وقتی از مردم سلب میشود وجود آن را احساس میکنند، امنیت گروهی، حزبی، سیاسی نیست و متعلق به همه مردم است؛  همه در حفظ و ایجاد آن نقش دارند.

سردار اشعری اضافه کرد: دشمن برای مردم غیرتمند استان نقشه‌های زیادی را برنامه ریزی کرده  بود و در راستای ایجاد تفرقه بسیار تلاش میکرد که با هوشیاری بالای مردم این استان و بویژه هوشیاری  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون نقشه‌های آنها نقش بر آب شده است.

وی در پایان از خیل عظیم استقبال شیعه و سنی در این استان برای دفاع از مرز بوم کشور عزیزمان و دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد و بیان کرد: پس از ایجاد فرهنگی صحیح که سردار شوشتری در این استاد نهادینه کرد بسیاری از جوانان این استان برای دفاع از کشور به بسیج پیوسته ودر قالب نیروهای طرح امنیت،امنیت استان را بر عهده دارند.
ارسال نظرات