مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله گفت: امید است مسئولان اقتصادی کشور نیز با تغییر رویه و عمل به نسخه نجات بخش اقتصاد مقاومتی بتوانند در خدمت رسانی به مردم قدم بردارند.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۵۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله در یادواره شهدا غرب کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه رسالت امروز ما ادامه راه شهداست، گفت: شهدا در جوار رحمت الهی متنعم به نعمت های جاودانه هستند و ناظر بر اعمال ما هستند، شهدا نیازی به ما ندارند و این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم.

وی یادواره‌های شهدا را فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر جامعه با سیره شهدا دانست و گفت: آشنایی با سیره شهدا باعث می‌شود تا از مسیر خدا خواهی و دینداری و انقلاب خارج نشویم.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه شهدا رسالت خود را با نثار جان خویش در دفاع زا انقلاب و اسلام ادا کردند، تصریح کرد: ما بایستی به رسالت خود که حفظ آرمان‌های شهداست به خوبی عمل کنیم و بدانیم که خشنودی خدا نیز در همین است که راه شهدا را که همان راه عزت و افتخار است طی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی که در رأس آنها آمریکا و اسرائیل هستند تا به امروز در سه جبهه با ما جنگیده اند، گفت: دشمن در جبهه نظامی در مقابل ملت همیشه در صحنه ایران متحمل شکست شد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد اتحاد، برادری، حفظ روحیه انقلابی و جهادی و  پیروی از رهبری را رمز پیروزی ملت ایران در مقابل دشمن دانست و افزود: امروز دشمن در جبهه اقتصادی با ما وارد جنگ شده است.

وی با بیان اینکه چنگ اقتصادی به مراتب پیچیده‌تر از جنگ نظامی است، بیان کرد: در این جبهه متاسفانه دچار ضعف هستیم که بزرگترین آن نگاه لیبرالی و غربی است. مادامی که مسائل اقتصادی اصلاح نشود مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در مدیریت کشور عده ای با افکار غرب گرایانه و لیبرال باعث بروز مشکلات اقتصادی شده اند در این رابطه باید مردم وظیفه انقلابی خود را در انتخاب مدیران انقلابی با روحیه جهادی انجام دهند تا مشکلات اقتصادی حل و فصل شود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید دارند راه برون رفت از مشکلات اقتصادی استفاده از توانمندی ها و ظرفیت‌های داخلی است.

وی به نقش بسیج در جنگ اقتصادی اشاره و تاکید کرد: در جنگ اقتصادی جوانان مومن و انقلابی بسیجی کارهای بزرگی را انجام داده اند از جمله سازندگی و کمک رسانی در مناطق محروم و تشویق مردم به گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی  تنها بخشهایی از تلاش بسیجیان در این زمینه است و امید است مسئولان اقتصادی کشور نیز با تغییر رویه و عمل به نسخه نجات بخش اقتصاد مقاومتی بتوانند در خدمت رسانی به مردم قدم بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله به جنگ فرهنگی دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: در جبهه فرهنگی نیز دشمن تلاش دارد تا اعتقادات و باورهای ملت را تضعیف کند و متاسفانه در این بخش نیز متصدیان بخش های فرهنگی نتوانسته اند وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی تاکید کرد: اگر در مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، تلاش هایی هم وجود داشته است تنها از طرف نیروهای متخصص بوده که در جبهه فرهنگی تلاش های زیادی را انجام داده اند؛ باید بدانیم که راه مقابله صحیح با شبیخون فرهنگی دشمن برگشت به اسلام و قرآن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات