لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‎ها برای مصرف کالای داخلی

امام جمعه بروجرد گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه‎ها می‎توان مردم را به مصرف کالای داخلی تشویق و زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۵۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‎الاسلام سید علی حسینی امروز در   جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد  اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت رسانه‎ها می‎توان مردم را به مصرف کالای داخلی تشویق و زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی باید مصرف تولیدات داخی را از خودش شروع کند، بیان کرد: از سویی مصرف کالاهای تولید داخلی باید در ادارات و دستگاه‎های اجرایی به عنوان یک اولویت مهم رعایت شود.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: از سویی حمایت از تولیدکنندگان بومی و معرفی تولیدات آن‎ها زمینه را برای افزایش مصرف کالاهای داخلی فراهم کرده و این خود موجب رونق کسب و کار و کیفی‎سازی در واحدهای تولیدی و صنعتی می‎شود.

حسینی بر ضرورت استفاده از پتانسیل رسانه‎ها به منظور ترغیب مردم به مصرف کالاهای داخلی با اولویت کالاهای تولیدی در شهرستان بروجرد تاکید و تصریح کرد: از سویی تولیدکنندگان باید با تولید کالاهای کیفی نقش خود را در بالا بردن سهم کالاهای داخلی از سبد خرید مردم به خوبی ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک گرایش مردم به سمت خرید و مصرف تولیدات استاندارد با درجه کیفیت بالا بیشتر است.

امام جمعه بروجرد سپس از دستگاه‎ها و سازمان‎های فرهنگی خواست که نسبت به تبلیغ کالاهای تولید بومی این شهرستان از طریق ابزارهای تبلیغی موجود اقدام و از این طریق به تحقق شعار سال کمک کنند.

حسینی همچنین پیشنهاد داد که کارگروهی متشکل از چند اداره متولی در بروجرد تشکیل و کار نظارت بر مصرف کالای ایرانی و فرهنگسازی در این زمینه را بر  عهده بگیرد.

وی خطاب به مدیران گفت: باید مصرف تولیدات داخلی و بومی را از خودمان شروع کرده و از مصرف تولیدات خارجی پرهیز کرده و بدانیم با خرید هر محصول خارجی موجب بیکاری یک کارگر ایرانی و اشتغالزایی برای یک کارگر خارجی ‌شده‎ایم.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: مدیران دستگاه‎هایی که در این کارگروه انتخاب شده‎اند، در جلسه بعدی شورای فرهنگ عمومی باید گزارشی از عملکرد و خروجی فعالیت‎ها و برنامه‎هایشان در خصوص تبلیغ برای افزایش مصرف کالاهای داخلی و اقدامات فرهنگی به منظور فرهنگسازی این مهم را ارائه دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات