رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بابیان اینکه سالانه پنج هزار برنامه فرهنگی در یزد برگزار می شود، افزود: از این تعداد 2 هزار برنامه در یزد و بقیه در 9 شهرستان تابعه استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۰۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی بابیان اینکه سالانه پنج هزار برنامه فرهنگی در یزد برگزار می‌شود، افزود: از این تعداد ۲ هزار برنامه در یزد و بقیه در ۹ شهرستان تابعه استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد ادامه داد: تمام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با همراهی خوب مردم و طبق برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رویکرد مردم محوری و با هدف تبیین مناسبت‌های شمسی و قمری انجام می‌شود.

فخرالدینی اظهار داشت: ۱۰ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عضویت ۲ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در استان فعالیت دارند و وظایف محوله را فعالانه و افتخاری انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: توجه به جوانان و واگذاری برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی با همکاری تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی جزو برنامه‌های محوری و مورد تاکید است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اینکه این شورا فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در یزد آغاز کرد به جایگاه خوب آن در میان استان‌های کشور اشاره کرد که با همت و همیاری مردم و مسئولان محقق شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، مبانی دینی و ارزش‌های انقلابی را مورد تهدید جدی خود قرار داده اند به اهمیت برگزاری باشکوه مناسبت‌های مختلف با حضور گسترده مردم و جوانان تاکید کرد.
ارسال نظرات