امام جمعه یزد:

مذاکره بدون شرط نتیجه‌ای جز زیرسلطه بردن ایران ندارد/ وظیفه مسئولان آگاهی مردم و بیان اهداف جمهوری اسلامی است

امام جمعه یزد به اهداف شوم آمریکایی‌ها برای مذاکره بدون هیچ شرطی با ایران اشاره کرد و گفت: مذاکره بدون شرط نتیجه ای جز زیرسلطه بردن ایران ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۰۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد، اظهار کرد: عقل، انسان را به سمت خداوند و خوبی‌ها هدایت میکند، ولی در مقابل آن شیطان انسان را به کار‌های بد منحرف می‌نماید. به طور کلی عقل و شیطان در وجود انسان‌ها در حال مقابله هستند بنابراین بواسطه عقل و محافظت آن از انسان باید سعی کنیم از مسیر اصلی منحرف نشویم.

وی اذعان کرد: غفلت انسان سبب انحراف انسان‌ها در ابعاد مختلف شده و کسانی که در مقابل انحرافات سرتعظیم برنیاورند از هوشیاران هستند.

ناصری در ادامه با بیان اینکه انقلاب ایران تحول عظیمی بود که ریشه حاکمیت طاغوت را از بین برد، افزود: توطئه‌های دشمن در مورد جمهوری اسلامی به همین علت بود و، چون نمی‌خواستند که جمهوری اسلامی رشد کند، به دنبال این بودند که نگذارند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

امام جمعه یزد با بیان این مطلب که دشمنان می‌خواهند که جمهوری اسلامی همچون کشور عربستان، افغانستان و ... تحت سلطه آن‌ها باشد، ابراز کرد: کشور‌هایی که تحت سلطه آمریکایی‌ها هستند دارای اختلافات قومی و قبیله‌ای می‌باشند که نشان می‌دهد این کار خود آمریکایی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان بی تفاوت کردن مردم نسبت به دین و اسلام است که متأسفانه با موفقیت همراه بوده و سبب شده افرادی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند.

ناصری بیان کرد: بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان و به فراموشی سپردن خدمت‌ها در کشور از جمله فعالیت‌های دشمنان در سال‌های اخیر بوده است.

وی به اهداف شوم آمریکایی‌ها برای مذاکره بدون هیچ شرطی با ایران اشاره کرد و گفت: در صورتی که جمهوری اسلامی به مذاکره راضی شد همان بلایی را بر سر کره شمالی آورد، به سر جمهوری اسلامی می‌آورد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: هدف آن‌ها از مذاکره این است که می‌خواهند ملت ایران را مطیع خود کرده و تغییر دین و رفتار دهند تا جمهوری اسلامی را به نابودی کامل بکشانند.

وی با بیان اینکه نادیده گرفتن خدمات اسلام و انقلاب در دستور کار دشمنان انقلاب است، افزود: مردم ایران باید بصیرت داشته و نسبت به فعالیت‌های دشمنان در کشور آگاهی کامل داشته باشند.

ناصری افزود: دشمنان با ایجاد گرانی و مشکلات اقتصادی می‌خواهند مردم به خیابان‌ها بریزند تا جمهوری اسلامی را به نابودی بکشانند.

وی تاکید کرد: مسئولان کشور باید نسبت به آگاهی مردم تلاش و اهداف جمهوری اسلامی را به خوبی برای آن‌ها بیان کنند.

ناصری استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه، نیرو‌های نخبه و کاردان و همچنین پیش بینی نقاط ضعف موجود می‌تواند توطئه‌های دشمنان را شناسایی کند و آن‌ها را خنثی نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار