امام جمعه ایلام گفت: دشمن رسما وارد جنگ اقتصادی با ایران شده است.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۲۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمن رسما وارد جنگ اقتصادی با ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امروز جنگ اقتصادی دشمنان بیش از همیشه نمایان شده و فقط رجز نمی‌خواند وگرنه رسما وارد میدان شده است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فاسد آمریکا باید خیال مذاکره با ایران را به گور ببرد، ادامه داد: دیپلماسی انقلابی هرگز اجازه مذاکره با شیطان بزرگ را نخ.اهد داشت.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر علاقمند به مذاکره و یا دیپلماسی با ایران را دارد بهید به همه تعهدات در توافق هسته‌ای و معاهده برجام عمل می‌کرد و ثداقت خود را در یک توافق بین‌المللی با ایران به اثبات می‌رسانید.

لطفی تصریح کرد: اما حالا پس از سه سال مذاکرات هسته‌ای و برجام هیچ نشانی از حسن نیت در بین مقامات آمریکایی احساس نمی‌شود بنابراین درخواست رئیس جمهور آمریکا فریبکارانه و ریاکارانه است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: قطعا پاسخ کوبنده فرمانده نیروی قدس سردار سرافراز سلیمانی او را وادار به عقب‌نشینی کرد و او را وادار کرد که هرگز با دم شیر بازی نکند.

آمریکا به تحریم‌ها اعتیاد دارد

وی ادامه داد: اعتیاد رژیم آمریکا به اعمال تحریم ها نتیجه پنج سال عقب‌نشینی و امتیازدهی و گفتمان سازش بود. باید سلاح تحریم را از موضع قدرت از دست دشمن گرفت.

امام جمعه ایلام اضافه کرد:  و اگر اینطور رفتار می‌شد تحریم‌ها پس از امضای برجام از طرف رژیم آمریکا اعمال نمی‌شد اما دستگاه اجرایی معتقد بود عقب نشینی در برابر خواسته‌های غرب تحریم‌ها را بر می‌دارد.

لطفی تصریح کرد: اما سیاست مماشات در برابر غرب سبب شد که آمریکایی‌ها با سرعت بخشیدن به تحریم‌ها و فشارها برای اهداف استکباری بیشتر تلاش کنند.

تروریست‌های اقتصادی وابسته به اتاق جنگ آمریکا هستند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تروریست‌های اقتصادی وابسته به اتاق جنگ آمریکا هستند .رکورد شکنی دلار و سکه سبب نگرانی مردم شده و این رویدادهای دلیل محکمی است که اخلالگران اقتصادی و بازیگران اصلی نوسانات بازار ارز و سکه هماهنگ با دشمن خارجی این اوضاع را بر اقتصاد کشور حاکم کرده‌اند.

لزوم تغییر تیم اقتصادی دولت

وی بر لزوم تغییر تیم اقتصادی دولت تاکید کرد و ادامه داد: باید راهبردها و طرز تفکر و نگرش  غرب گرایان عوض و تبدیل به تفکرات انقلابلی و مدیریت جهادی شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: سیاستگذاری و راهبرد در اردوگاه اصلاح‌طلبان که شاکله مدیریت کلان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تفکر لیبرالی غربی است و اعتقادی به انقلاب و نظام ولایی و فرهنگ مقاومت و ایستادگی ندارد.

راهکار اصلی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تغییر راهبرد دولت است 

خطیب جمعه ایلام گفت:  راهکار اصلی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تغییر راهبرد دولت است. مسؤولان باید به طور جهادی عمل کرده و در برابر بحران‌ها برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ برنامه مشخصی از سوی دولت برای مقابله با بازار آشفته ارز و سکه دیده نشده است.

 

 

ارسال نظرات