خبرهای داغ:

خدمت رسانی گروه جهادی کریمه (س) در مناطق محروم گنبد کاووس

مسئول گروه جهادی کریمه (س) از خدمت رسانی طلاب بسیجی خواهر به مدت ۱۰ روز در روستای‌های محروم گنبد کاووس در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۵۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

سیده طاهره حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: ماهیت اصلی برگزاری اردو‌های جهادی، سازندگی در همه ابعاد، به خصوص خودسازی است.
وی افزود: توسعه، سازندگی و امید در مردم منطقه رسالت بزرگی بر دوش جهادگران است که برای رسیدن به این هدف برنامه‌های فرهنگی وآموزشی و محرومیت زدایی، اشتغالزایی وجذب حداکثری روستاییان طراحی شده است.
حسینی اظهار داشت: ارتقاء سطح دانش و معلومات روستاییان با برگزاری کلاس‌های ریاضی و انگلیسی و پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و بزرگسالان و برگزاری کلاس‌های مشاوره وآشپزی از جمله فعالیت‌های این گروه در اردو‌های جهادی می‌باشد.
وی با اشاره به این که برنامه‌های اعتقادی وقرآنی و احکام، برای تمام سنین روستا برنامه ریزی شده است، ادامه داد: با توجه به این که گروه باید دو روستا را سازماندهی کند اعضا بین دو روستا تقسیم شدند؛ کلاس‌ها نیز در مدرسه و مسجد، روستای اسلام آباد ومسجد ملا خلیل اهل ترکمن در روستای قلندر آباد و امامزاده آقا یحیی بن زید بن علی بن الحسین (ع) برگزار شد.
ارسال نظرات