امام جمعه موقّت بوشهر با بیان اینکه قبل از برخورد قضایی با مسئولان مفسد باید دولت آن‌ها را عزل کند گفت: مردم انتظار دارند با مفسدان اقتصادی به صورت قاطع برخورد شود و این مهم نیاز مردم است.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۰۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی مناسب به مردم استفاده کنند.

وی بیان کرد: مردم در جامعه با مشکلات و چالش‌هایی روبرو هستند که همه مسئولان باید خود را ملزم به پاسخگویی به مردم بدانند و برای رفع مشکلات تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه موقت بوشهر بر لزوم مقابله با فساد به عنوان یک اولویت بسیار مهم تاکید کرد و ادامه داد: آیات قرآنی تاکید ویژه‌ای بر اصلاح جامعه دارند و باید مجازات کامل برای افراد محارب انجام شود.

وی تصریح کرد: برخی افراد با سوء استفاده از موقعیت‌های گوناگون مشکلات اجتماعی و اقتصادی در جامعه ایجاد می‌کنند و مردم را به مشکل روبرو می‌کنند که باید با کسانی که پول و اموال مردم را غارت کنند و خون ملت را می‌ریزنند برخورد قاطع صورت گیرد.

دشتی به شرایط حساس جامعه اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب مشکلات متعددی را برای ما ایجاد کردند و با صبر و ایستادگی و مقاومت ملت شاهد پیروزی در میادین مختلف بودیم.

وی با اشاره به اینکه صبر و تحمل مردم ترفند‌های دشمنان را تاکنون خنثی کرده است، افزود: مشکلاتی را در جامعه شاهد هستیم، ولی زندگی مردم نسبت به اوائل انقلاب در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

امام جمعه موقت بوشهر خاطرنشان کرد: در شرایطی که در محاصره اقتصادی و تحریم‌های دشمن قرار داریم، ولی مردم تحمل وجود مفسد در جامعه ندارند و باید با قاطعیت با آنان برخورد شود.

وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان در این شرایط سخت بیشتر شده است، اضافه کرد: مسئولان نظام وظیفه مدیریت اقتصادی جامعه را دارند و باید از همه ظرفیت‌ها برای برون‌رفت از مشکلات استفاده شود.

دشتی با بیان اینکه متولی اصلاح در عرصه اقتصادی با دولت است، افزود: مطالبه مردم در حال حاضر در عرصه مشکل آب و برق نیست بلکه مردم خواستار برخورد با مفسدان اقتصادی جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید آثار برخورد با متخلفان را در جامعه ببینند، بیان کرد: وقتی که سئولی توانمند نیست و یا اینکه فسادی درآن احساس می‌شود باید قبل از معرفی به دستگاه قضا عزل شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است، افزود: مسئولان نظارتی و اطلاعاتی تمام موارد را رصد و پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات