رئیس حوزه هنری کردستان گفت: آخرین آغوش ساخته سامان حسین‌پور در این رویداد حضور دارد و با فیلم‌هایی از کشورهای: کانادا، چین، چک، دانمارک، استونی، فرانسه، روسیه، هلند، آلمان، ژاپن، یونان، هند، ایرلند، کره جنوبی، ایتالیا، لبنان، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس و... به رقابت خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۵۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
امین مرادی رئیس حوزه هنری کُردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: این جشنواره در سیزدهمین دوره‌اش میزبان یک فیلم کوتاه به نمایندگی از ایران است.

وی گفت: آخرین آغوش ساخته سامان حسین‌پور از تولیدات حوزه هنری کردستان، در این رویداد حضور دارد و با فیلم‌هایی از کشورهای: کانادا، چین، چک، دانمارک، استونی، فرانسه، روسیه، هلند، آلمان، ژاپن، یونان، هند، ایرلند، کره جنوبی، ایتالیا، لبنان، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس و... به رقابت خواهد پرداخت.


وی افزود: آخرین آغوش داستان خانواده‌ای است که آنچنان سرگرم موبایل و فضای مجازی هستند که حتی متوجه مرگ یکی از اعضای خانواده شان نمی‌شوند.

مرادی یادآور شد: در کنار سامان حسین پور که نویسندگی، کارگردانی و تدوین این فیلم را بر عهده داشته است، زانیار لطفی به عنوان تصویربردار، محمد توریوریان به عنوان صدابردار، آکو زندکریمی به عنوان دستیار کارگردان، نوید زارع به عنوان دستیار تصویر و ژونا سجادی، فریدون علی رمایی، رشید حسین پور، علی پناهی، محمد پناهی، نیما حسینی، پروین فلاحی و کژال صادقی به عنوان بازیگر در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.


وی با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه «ساپورو» ژاپن ۱۱ تا ۱۴ اکتبر برگزار می‌شود گفت: جشنواره «ساپورو» علاوه بر نمایش فیلم‌ها، چندین ورک‌شاپ و سمینار هم برگزار می‌کند و در طول برگزاری بازار فیلم جشنواره نیز برگزار می‌شود. تمام فیلم‌هایی پذیرفته شده در جشنواره در بازار فیلم نیز عرضه خواهند شد.


گفتنی است؛ سامان حسین پور فیلمساز کردستان تاکنون ۶ فیلم کوتاه را نوشته و کارگردانی کرده است و بالغ بر ۳۰ جایزه ملی و بین المللی را در کارنامه اش دارد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات