نفر هشتم گروه انسانی گفت: با وجود آنکه کامیاران امکانات زیادی ندارد؛ اما دانش آموزان این شهر انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارند.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۶۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نیما جواهری، دانش آموز کامیارانی که موفق به کسب رتبه هشتم کنکور شده است، گفت: آنقدر درس خوانده بودم که احساس می‌کردم باید رتبه تک رقمی بیاورم؛ اما پیش بینی ام رتبه بالاتری بود و فکر می‌کردم به عدد یک نزدیک ترم.

جواهری در ادامه افزود: دوستانم گفتند قرار است رئیس سازمان سنجش فردا صبح اسامی نفرات برتر کنکور را اعلام کند صبح به همراه مادرم پای تلویزیون نشستیم و مدام منتظر بودیم که اسمم را بشنویم؛ اما هر چه پیش می‌رفت نام مرا نمی‌خواندند، استرسم به شدت بالا رفته بود تا اینکه در ردیف هشتم اسم نیما جواهری را خواندم و در آن لحظه خانه روی هوا رفت.


رتبه هشتم کنکور سراسری با اشاره به اینکه کامیاران امکانات بسیار کمی نسبت به شهر‌های بزرگ دارد، افزود: در شهری مثل کامیاران دانش آموزان برای کسب موفقیت باید روی پای خودشان بایستند و به خودشان اتکا کنند؛ اما نکته جالب در مدرسه ما این بود که معلمی به نام آقای محمدیان داشتیم که موج عجیبی را در بچه‌های علوم انسانی ایجاد کرده بود و خودباوری و شوق به علم در بچه ا. افزایش یافته بود و همین مسئله حس رقابت را زنده کرده بود وهمه تلاش می‌کردیم که رتبه خوبی در کنکور کسب کنیم.



نیما که تنها فرزند خانواده است، تصریح کرد: مادرم معلم است و پدرم شغل آزاد دارد و در موفقیت من معلمان مدرسه نقش بسزایی داشتند و اگر بتوانم در رشته حقوق دانشگاه تهران ادامه تحصیل می‌دهم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات