مسئول بسیج دانشجویی بجستان در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول بسیج دانشجویی بجستان ضمن محکوم کردن گفته‌های ترامپ و اعلام حمایت از سردار سلیمانی گفت: لفاظی کردن، جزء سیاست‌های آمریکایی‌هاست، ولی ما این را می‌دانیم و ظرف چهل سال تجربه کردیم که این لفاظی‌ها نشانه عجز و ترس امریکا از ملت ایران است.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۹۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
محسن حسن زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ سخنان سردار سلیمانی را بسیار بجا و در موقعیت کنونی بسیار موثر و راهگشا خواند و اظهارکرد: پیرو سخنان سخیفی که رییس جمهور امریکا مطرح کردند، سردار سلیمانی، جواب کوبنده‌ای به این اراجیف دادند که جا دارد ضمن محکوم کردن حرف‌های ترامپ، حمایت خودمان را از سردار سلیمانی اعلام کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که سردار سلیمانی هم اشاره کردند امروز در جامعه همه مردم متوجه شدند که امریکا قابل اعتماد نیست و دشمن از وحدت بوجود آمده هراس دارد.

حسن زاده به سیاست های خصمانه و غلط امریکا در قبال ایران اشاره و تصریح کرد: سیاست آمریکایی‌ها برای ما روشن و واضح است، سیاست امریکا اینست که اگر طرف مقابلشان یک قدم عقب نشینی کند امریکایی‌ها چند قدم پیشروی خواهند کرد در مقابل چنین سیاستی ایستادگی جواب می‌دهد.

وی اضافه کرد: لفاظی کردن هم جزء سیاست‌های آمریکایی‌هاست، ولی ما این را می‌دانیم و ظرف چهل سال تجربه کردیم که این لفاظی‌ها نشانه عجز و ترس امریکا از ملت ایران است.

مسئول بسیج دانشجویی بجستان ضعف را عاملی بر جری تر شدن دشمن دانست و اذعان کرد: در طول تاریخ این را به عینه دیده‌ایم که اگر کشوری مخالف امریکا و ضعیف باشد مطمئنا به آن کشور حمله می‌کنند و دست به جنایت می‌زنند همچون لیبی، عراق، افغانستان و ویتنام.

حسن زاده ادامه داد:،ولی این‌ها خودشان هم می‌دانند که اگر در مورد ایران، غلطی از اون‌ها سر بزند، تاوان سختی خواهند پرداخت. همانطور که در عراق و سوریه و یمن و امثالهم، سیلی سختی از جمهوری اسلامی خورده اند.

مسئول بسیج دانشجوی بجستان خاطرنشان کرد: با توجه به این تفاسیر و مطالبی که مطرح گردید ما هم به پیروی و در حمایت ازسردار سلیمانی به این قمارباز کاباره‌ای میگوییم امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند همانطور که چهل سال، نتوانسته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها