خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

دعوت از ارواح برای براندازی انقلاب!!!!

به لطف آمد نیوز و بی بی سی جماعتی در ایران پرورش یافتند که برای نگاه کشور در افق روشن دست گدایی گاهی به اروپا و گاهی به آمریکا دراز می کنند و از نظر آنان نیروهای انقلابی عامل همه این گرفتاری هستند.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۲۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

خبرگزاری بسیج قزوین: به لطف آمد نیوز و بی بی سی جماعتی در ایران پرورش یافتند که برای نگاه کشور در افق روشن دست گدایی گاهی به اروپا و گاهی به آمریکا دراز می کنند و از نظر آنان نیروهای انقلابی عامل همه این گرفتاری هستند.
یا اینکه خروج ترامپ را به دلیل شلیک موشک و نوشتن شعار می دانند.
اما حقیقت این است که شاکله تمام آقایان که گوش به فرمان غربگراها بودند و با حمایت آمد نیوز بازار داغ دروغ درست کرده بودند همین دولت فعلی می باشد.
تمام داشته آقایان در بحث مدیریت از هاشمی،خاتمی،روحانی،اصلاحات همین دولت پیرهای بی حال است.
منافقین که سالها بود در کما به سر می بردند به لطف برجام و تعامل سازنده با دنیا دوباره توسط آمریکا، سعودی و فرانسه جان دوباره گرفتند و دندان خود را برای براندازی تیز کردند.
روز پنج شنبه با تبلیغات فراوان خواهان جمع کردن خدم و حشم خود شدند تا ضرب شستی به انقلاب نشان دهند.
به عنوان خبرنگار از طرف مجموعه رسانه به محل فراخوان رفتیم اما پرنده هم پر نمی زد!
مشکلات و رها شدگی مردم در بحث معیشت و اقتصاد بر هیچ کس پوشیده نیست و اینکه مسئولین نتوانستند قدران وفاداری ملت باشند بر همگان عیان است!
اما اگر قرار است عده ای با نا کار آمدی خویش باعث دلخوری و دلسردی مردم از نظام شوند،قطعا در یک میدان دموکراتیک باید خداحافظی کنند و برای مردم رنج دیده و مستضعف جامعه هزینه نتراشند.
سازمان منافقین با چند آدم بی مغز می خواهد انقلاب را برانداز کند. سازمان های اطلاعاتی ایران طرح اعدام مسعود و مریم رجوی و روح الله زم را با حکم دادگاه در دستور کار قرار دهند تا بدانند هزینه به آشوب کشاندن کشور و ترورها یا گرای تحریم چه عواقبی دارد؟
مشکلات مردم باید توسط رییس جمهور و سایر قوا حل شود که متاسفانه همگان به اندازه خود در این باره دخیل هستند.
سیف با آن همه ناکار آمدی که تورم ۱۱۷درصدی را رکورد زد غریب از یک بازخواست از طرف مجلس و قوه قضاییه!
ارواح خبیث منافقین در خیام قدم میزد تا اینکه عده ای فریب خورده وارد شوند بازار شغالان را گرم کنند.
انقلابی که برایش یک میلیون شهید،جانباز،اسیر دادیم حفظ خواهد شد و هرکس نمی تواند ارزش های آن را حفظ کند برود، وقتی ماشین جت فانتوم با قیمت ۵۵میلیارد تومان در منطقه محروم یک استان مانور می دهد صنعت،معدن و تجارت وزیرش باید استعفا دهد.
در شرایطی که مردم در شعب ابی طالب هستند به زعم آقایان که رهبری معتقدند در بدر وخیبر هستیم، چرا حقوق های نجومی،اختلاس های میلیاردی،رانت های نجومی و هزاران فاجعه ارزی سکه رقم می خورد و فشار نداری،فقر،تحریم،بیکاری را مردم تحمل کنند؟ چیزی که مردم را به خیابان ها کشاند ناکارآمدی آقایانی هست که مجلس و دولت را اشغال کردند و جز حرافی هیچ خیری برای کشور نداشتند.
شرایط امروز هم برای تحمیل خواسته های اروپا و آمریکا به ایران می باشد که ۱۲شرط تسلیم گذاشتند و از مردم پنهان کردند اما با تقسیم بازی ترامپ می گوید آماده مذاکره بدون پیش شرط هستیم.

آقای روحانی! به داد مردم برسید که از تنور یانکی و روباه پیر آبی برای مردم گرم نمیشود جز مدرک تحصیلی برای شما و فرزندانتان یا زندگی بی درد دانه درشت ها در سرزمین رویایی لی لی پوت!
هرجایی که دولت نگاه به درون برای نجات کشور دارد وظیفه همگان است که دفاع کنیم اما نباید بیش از این معطل غرب ماند.
1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها