عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دولت باید بتواند با تامین مواد اولیه، مبارزه با قاچاقچیان و محتکران و دلالان بازار سامانه شفاف را ایجاد کرده و تولید تا مصرف کالا را کنترل کند.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۳۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی تولید داخل در بازار، اظهار داشت: بخشی از مشکلاتی که وجود دارد عدم عرضه محصولات توسط فروشندگان لوازم خانگی به دلیل نوسانات قیمت ارز است و اعتقاد دارند در صورتی که محصولات را به فروش برسانند دیگر نمی‌توانند تامین جنس کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به تحریم‌های اعمال شده کارخانه‌جات برای تامین موارد اولیه دچار مشکل شده‌اند، گفت: برند سامسونگ در ایران بر اساس گزارش‌ها اعلام کرده تا پایان شهریور توان تولید دارد و دچار مشکل می‌شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخشی دیگر از مشکلات موجود در بازار و افزایش قیمت لوازم خانگی به دلیل حضور دلالان است، اضافه کرد: دولت باید بتواند  با تامین مواد اولیه، مبارزه با قاچاقچیان و محتکران و دلالان بازار  سامانه شفاف را ایجاد و تولید تا مصرف کالا  را کنترل کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه دولت اگر به دنبال ساماندهی بازار است باید سامانه از تولید تا مصرف کالا را راه‌اندازی کند،خاطرنشان کرد: دولت می‌تواند با تخصیص ارز 4 هزار و 200 تومانی و ترخیص کالا و مواد اولیه از تولیدکنندگان حمایت کند همچنین با ایجاد سامانه دلالی‌ها حذف می‌شود.

ارسال نظرات