فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: خبرنگاران باید مشکلات جامعه را واقع‌بینانه و بدون بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی پوشش دهند.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۳۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
خبرنگاران مشکلات جامعه را واقع‌بینانه پوشش دهند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوري در آستانه فرا رسيدن 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی اظهار داشت: خبرنگاری رسالت سنگینی است که بر دوش خبرنگاران است.

وي با بیان این که روز خبرنگار فرصتی مناسب برای یادآوری رسالت خطیر خبرنگاری است، افزود: اين روز فرصتی مناسب برای قدردانی از فداکاری شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس و قلم به دستان امروز جامعه است.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد با بیان اینکه خبرنگاران باید مشکلات جامعه را واقع‌بینانه بدون بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی پوشش دهند، متذکر شد: خوشبختانه در پارس آباد شاهد رشد کمی و کیفی خبرنگاران در بخش‌های مختلف بوده‌ایم که جا دارد از تمام زحمت‌کشان این عرصه تقدیر و تشکر کنیم.

نوري در ادامه با اشاره به مواضع سردار سلیمانی و فرمانده كل سپاه در مقابله با تهديدات و لفاظي هاي ترامپ و از سويي تذکر ۱۸ نماینده مجلس به رییس‌جمهور درباره جلوگیری از اظهارنظرهای غیرمسئولانه مقامات کشوری و لشگری كه نام نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار نيز در بين اين اسامي ديده مي شود، تصريح كرد: توصيه برادرانه من به نماينده محترم مردم پارس آباد و بيله سوار اين است كه قبل از تهيه و امضا طومار، قانون اساسي را مطالعه كرده و مطابق با اصل 150 قانون اساسي كه وظيفه سپاه حفاظت و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي مي باشد، عمل كند.

وي افزود: تفاوت سپاه با سایر نیروهای نظامی در مأموریت حفظ انقلاب اسلامی برابر با اصل 150 قانون اساسی است که این مأموریت نه تنها در نبرد مسلحانه بلکه در تمامی عرصه‌های ضدانقلاب تعریف شده است.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد با بيان اينكه پاسخ محکم سردار سلیمانی به ترامپ حرف دل ملت ایران بود، خاطرنشان كرد: انتظار ما از نماينده محترم پارس آباد و بيله سوار اين است كه عقب گرد نظامي كرده و به جاي امضاء طومار، در راستاي رفع مشكلات و معيشت زندگي مردم در حوزه انتخابيه اش تلاش كند.
ارسال نظرات