برجسته کردن نقاط ضعف، پنهان کردن دستاوردهای عظیم نظام، شایعه سازی علیه نیروهای کارآمد انقلابی، جنگ روانی و ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم، توطئه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۹۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام محسن قربانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از حقایق عالم هستی مبارزه دو جبهه حق و باطل می باشد. این مبارزه همشه بوده و تا قیام قیامت خواهد بود.

حجت الاسلام قربانی اظهار کرد: یکی از معجزه های عصر حاضر به وجود آمدن یک حکومت و یک نظام اسلامی و ولائی در کشور عزیز ایران می باشد و از زمانی که این نظام به عنوان جبهه حق به وجود آمد، جبهه باطل آن را برنتابید و از همه حربه ها و حیله ها برای مقابله با آن استفاده کرد.

این کارشناس مسایل فرهنگی و مذهبی، تأکید کرد: دشمن خیال می کرد کار انقلاب در همان اوائل تمام می شود، فلذا دست به همه جنایت ها و تحریم ها و ترورها زد؛ ولی این انقلاب با همه این دشمنی ها روز به روز قوی تر شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با روحیه جهاد، فداکاری و تبعیت از ولایت و رهبری به چهل سالگی رسید و راه تداوم این نظام اسلامی حفظ همین روحیه می باشد.

قربانی تصریح کرد: برجسته کردن نقاط ضعف، پنهان کردن دستاوردهای عظیم نظام، شایعه سازی علیه نیروهای کارآمد انقلابی، جنگ روانی و ایجاد یأس و ناامیدی در بین اقشار مختلف مردم از روش های دشمنی استکبار جهانی علیه این حکومت اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد: راه مبارزه با کینه ورزی ها و دشمنی ها، رجوع به فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تکیه به ظرفیت های درونی کشور و نظام می باشد.

ارسال نظرات