خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز گفت: راهبرد دشمنان جنگ روانی _اقتصادی برای برهم زدن انسجام داخلی است هرچند که نارسایی‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی ریشه در سوء مدیریت داخلی دارد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۰۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ سید حسین حسینی در گردهمایی مصون سازی فرهنگی سپاه فوق اظهارداشت: رهبر انقلاب از 10سال قبل رویکرد اقتصادی و معیشتی را گوشزد می نمایند و در شرایط فعلی این سوال وجود دارد که آیا دولت آرایش جنگ اقتصادی  گرفته است!

وی با اشاره به اینکه در این شرایط برخی صنوف قبل از اینکه با مشکلات افزایش قیمت ها  روبه رو شوند رسیدگی به خواسته های آنان انجام گیرد، اظهار داشت: به عنوان مثال بیماران تالاسمی قیمت داروی آنان 5برابر شده  مشکلاتی برای آنان بوجود آورده باید فکری شود تا درمضیقه قرار نگیرند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: راهبرد دشمنان از طریق جنگ روانی ، مشغول سازی ذهنی است تا انسجام ملی خدشه دار نمایند که اگر سازش و مذاکره نکنید گرانی و مشکلات اقتصادی است تا از این طرق ناامنی ذهنی را به ناامنی عینی و واقعی تبدیل کنند.

وی افزود: فلان مسئول و نماینده مردم به لحاظ اینکه وام دار فلان طیف می باشد مطالبه گری نمی کنند واین نقاط ظعفی است که در شرایط کنونی با آن روبه رو هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی پیری انقلاب نیست بلکه پختگی و سرزندگی است ،نفوذ و قدرت منطقه ای ما زمینه اقتدار انقلاب اسلامی شده است و لذا  دشمنان بدنبال توقف آن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار