رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران در گفتگو با «بسیج»:

جهاد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور از بحران های اقتصادی است

رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران گفت: نگاه حاکم به صنعت کشور نگاهی جهادی نبود که بتواند ما را از چالش رها کند و به اعتقاد من حضور سرمایه داران در رأس امور اقتصادی چنین وضعیتی را به بار آورد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۱۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

سید محمد یاراحمدیان رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، جهاد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه عبور از بحران های اقتصادی موجود خواند و اظهار داشت: نحوه فعالیت جامعه کارگری و سطح عملکردی این قشر از جمله شاخصه های مهم در جهاد اقتصادی است که باید گفت این عرصه در کشور با غفلت مواجه بوده است.

وی با انتقاد از سیاست های اعمال شده دولت یازدهم و دوازدهم در بخش های صنعتی گفت: نگاه حاکم به صنعت کشور نگاهی جهادی نبود که بتواند ما را از چالش رها کند و به اعتقاد من حضور سرمایه داران در رأس امور اقتصادی چنین وضعیتی را به بار آورد.

یاراحمدیان تصریح کرد: امروز تقریبا همه کارگران از وضعیت معیشت گله دارند و از طرفی نگران آینده شغلی خود هستند، در این بین کارفرمایان با سواستفاده از نوسانات بازار ارز قیمت ها را چند برابر کرده و به رکود بازار دامن می زنند، رهایی از چنین شرایطی واقعا نیاز به مدیریتی جهادی دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار