خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی:

ظرفیت کار فرهنگی بسیار گسترده است

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی در نشست مشترک اوقاف ناحیه ۲ تبریز و فعالان حوزه قرآنی و گروه جهادی مهدیار، گفت: ظرفیت کار فرهنگی بسیار گسترده است و جوانانی که فعالیت های فرهنگی انجام می دهند، باید به قشر خاکستری و زیر خاکستری توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۶۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رحیم عبدالجباری در نشست مشترک اوقاف ناحیه ۲ تبریز و فعالان حوزه قرآنی و گروه جهادی مهدیار، با تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری، مبنی بر اهمیت جنبش نرم افزاری، اظهار داشت: ظرفیت کار فرهنگی بسیار گسترده است و جوانانی که فعالیت های فرهنگی انجام می دهند، باید به قشر خاکستری و زیر خاکستری توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر این که اصل شاکله فعالیت های فرهنگی، برنامه ریزی است، خاطر نشان کرد: در فعالیت های فرهنگی  پشتوانه مالی لحظه ای است  و اتکا باید بر کار گروهی و تداوم آن با برنامه ریزی های صحیح و منظم باشد. 

عبدالجباری ادامه داد: روحیه جهادی، تبلوری از درون است و نباید تحت تاثیر مسئولین اجرایی و اسپانسر های حمایتی باشد.

 

عبدالجباری با بیان این که باید بررسی کرد که فعالیت های مهدوی تا چه اندازه موفق بوده است، گفت: فعالیت های مهدوی باید به صورت مردمی اجرا و اداره شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها