خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین: به صورت مشخص امروز ما در بحث اقتصاد بسیار ضربه پذیر هستیم و دشمن نیز از همین موضوع استفاده می کند، در این شرایط تنها راه کار برای نقشه بر آب کردن خدعه دشمن پیشبرد اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه کار پیش رو است.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۶۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون رفع مشکلات اقتصادی اظهار کرد: وضعیت معیشت و چرخ اقتصادی کشور امروز در حالت پیچیده ای قرار دارد.
وی ادامه داد: بیش از 10 سال است که رهبر انقلاب با روش های مختلف بر اهمیت موضوع اقتصاد اشاره می کنند و مهمترین موضع ایشان را می توان در نامگذاری های سال ببینیم.
این مسئول تبیین کرد: از طرفی می بینیم که مقام معظم رهبری همواره با تاکید بر قوای داخلی و استفاده از برنامه راهبردی با نام اقتصاد مقاومتی همه مسئولان را دعوت می کند تا به توان داخلی اتکا کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: دشمن در جنبه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه ما دست به کار است و حتی لحظه ای از فکر ضربه زدن به ما باز نمی ایستد.
حجت الاسلام معبودی گفت: به صورت مشخص امروز ما در بحث اقتصاد بسیار ضربه پذیر هستیم و دشمن نیز از همین موضوع استفاده می کند، در این شرایط تنها راه کار برای نقشه بر آب کردن خدعه دشمن پیشبرد اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه کار پیش رو است.
وی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که اگر برنامه های اقتصاد مقاومتی عملی می شد امروز شاهد رونق بازار کسب و کار می بودیم و دشمن به این راحتی نمی توانست نرخ ها را در کشور دستکاری کند.
این مسئول توضیح داد: امروز هم با کاربردی کردن نظریه های اقتصاد مقاومتی می توانیم از حالت رکود خارج شویم و این موضوع تنها همت مسئولین را می طلبد چرا که مردم ما همواره ثابت کرده اند که پای کار هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در بخش پایانی این گفت و گو یادآور شد: مردم ما به انقلاب و نظام خود پایبند هستند و همواره با تحمل همه سختی ها نشان داده اند که آرمان های نظام ارزش های آنان را تشکیل داده است، با وجود چنین مردم نجیبی مسئولان بیاید هر چه زودتر قدمی قطعی در راه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی بردارند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها