امام جمعه عجب شیر خبر داد

ستاد غدیر "عجب شیر"؛ رتبه نخست کشوری را کسب کرد

امام جمعه عجب شیر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، از کسب رتبه نخست کشوری ستاد غدیر این شهرستان در اجرای برنامه های این ستاد و بخش مشارکت‌ های مردمی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۶۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی به تشکیل کمیته های 12 گانه گرامیداشت عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: برنامه های این ستاد از عید سعید قربان شروع و تا روز غدیر خم و در یکی از مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است گفت: هرسال مراسم بزرگداشت عیدسعید غدیر خم به صورت خودجوش و بسیار ویژه در این شهرستان برگزار می شود و برگزاری چنین جلساتی تنها برای هماهنگی بیشتر در این زمینه است.
فرماندار عجب شیر نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای برگزاری جشن غدیر خم گفت: واقعه غدیر خم یکی از مهم ترین وقایع تاریخ اسلام بوده و تلاش برای معرفی و شناساندن این روز بزرگ وظیفه تک تک مسلمانان است.
عادل اصغرپور بر لزوم همکاری تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی در برگزاری پرشکوه برنامه های دهه ولایت و امامت تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های متولی نسبت به آذین بندی، چراغانی و زیباسازی معابر و خیابان ها و نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهرستان اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها