اساتید بسیجی استان اصفهان در بیانیه ای خواستار اقدام انقلابی قوای سه گانه در براب فسادهای اقتصادی موجود شدند و هر گونه وادادگی در برابر تهدیدات پوچ کشورهای غربی را باطل و رد دانستند .
کد خبر: ۹۰۴۲۷۸۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج؛ اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان اصفهان در بیانیه خود بهره بردن از نیروی جوان و دانشمند در عرصه های مختلف مدیریتی و اجرایی کشور را امری ضروری و مهم دانستند و از مسئولان خواستند تا مدیران و نیروهای ناکارآمد را در زمینه های مختلف به خصوص عرصه اقتصادی برکنار و نیروهای کارآمد و نخبه را جایگزین کنند.

در بیانیه اساتید بسیجی مراکز آموزش عالی استان اصفهان آمده است؛

وقایع اخیر عرصه اقتصاد ملی از جمله، ورود سیل مخرب نقدینگی تکاثر یافته در دست معدودی از افراد به بازار، کاهش فزاینده ارزش پول ملی، التهاب در بازار سکه، ورود غیرقانونی خودرو خارجی، احتکار گسترده، گرانی مواد اولیه و کالاهای ضروری مردم و ... همگی تبلور تفکر فن‌سالارانه مبتنی بر اعتماد به بیگانه در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، گذاشتن همه تخم مرغ‌ها در سبد برجام و بیش‌برآورد آن، اشرافی‌گری و ... در درون دولت از یک سو و از سوی دیگر بی‌عملی مجلس شورای اسلامی و ناکارآمدی فرایند نظارتی قوه قضائیه است.

 برآیند این وضعیت نابهنجار، فشار مضاعف بر طبقات محروم، گسترش بی‌عدالتی، فساد گسترده و نارضایتی مردم همیشه در صحنه، فداکار و انقلابی است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ عدم ‌باور به جنگ تمام عیار اقتصادی، بی‌توجهی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و چشم دوختن به سرمایه و فناوری بیگانگان و فروکاستن منازعه نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی به مسئله هسته‌ای و هدایت انتظارات جامعه به اراده زورگویان در بهترین حالت، ساده‌لوحی و کژفهمی و نیز، پشت پا زدن به تجارب مقابله با تحریم، حذف عناصر انقلابی، به حاشیه راندن جوانان، فقدان روحیه نوآوری و تحول و نیز فقدان تفکر جهادی و در نتیجه گسترش خام‌فروشی و وابستگی بیشتر به نفت و تک محصولی شدن همگی نشان از تفکر تکنوکراتیک دارد که می‌رود تا باعث ایجاد مشکلات برای جامعه شود.

گفتنی است، اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی برای کمک به تمامی قوای سه‌گانه و نهادهای مسئوول، هرگونه وادادگی و بی‌عملی در این برهه حساس که دشمنان قسم خورده این ملت و نظام عزیز جمهوری اسلامی با وقاحت سخن از براندازی به زبان می‌رانند را محکوم نموده و خواهان تصمیم انقلابی رئیس محترم جمهور برای تغییر تیم اقتصادی دولت و میدان دادن به نیروهای جهادی، دانشمند و جوان و نیز هوشیاری و ریل‌گذاری اثربخش مجلس شورای اسلامی و اقدام انقلابی قوه قضائیه برای برخورد بازدارنده با فساد اقتصادی هستند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات