خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:
پرزحمت عنوان کرد: 257 فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده‌اند و 10 مورد تسهیلات به مبلغ 29 میلیارد تومان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۸۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین و با حضور علی پرزحمت دبیر کارگروه و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران بانک‌ها در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

علی پرزحمت ضمن اشاره به راهبرد سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال 96 و پنج ماهه نخست سال 97 ارائه کرد.

وی گفت: تاکنون ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به 628 واحد صنعتی، معدن و کشاورزی در استان پرداخت گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: 257 فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده‌اند و 10 مورد تسهیلات به مبلغ 29 میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرزحمت با اشاره به آخرین پرداختی‌های تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین عنوان کرد: طی هفته گذشته ۱۲ مورد تسهیلات با اعتبار۴۲ میلیارد ریال و یک فقره تسهیلات با اعتبار 10 میلیارد ریال در بازسازی و نوسازی استان پرداخت شده است.

وی در خصوص بخش صنعت اضافه کرد: همچنین ۲۴۸ واحد تولیدی در بخش صنعت به مبلغ ۳۵۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها