فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:: مسئولین ما نگذارند فشار اقتصادی بر مردم وارد شود عرضه به خرج بدهند و با مردم باصداقت رفتار کنند در نظام مردم‌سالاری، مردم‌سالار دولت هستند و ما خدمتگزار و نوکر مردم هستیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی ترویج گفتمان سازی بر پایه عدالت، مهر و محبت است.
کد خبر: ۹۰۴۲۸۱۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در مراسم رونمایی از کتاب حاج محمد آزاد بخت مسئول حفاظت اطلاعات لشکر 57 لرستان که در حسینیه سپاه کوهدشت برگزار شد، گفت: یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس همواره در یاد و خاطره مردم مانده و راه این عزیزان هرگز فراموش نخواهد شد.

وی به تحولات اخیری که از سوی کشور آمریکا و سایر کشورهای اروپایی علیه کشورمان ایران صورت گرفته است، گفت: ملت ایران ملتی نیست که بخواهد تابع تصمیم کشور ظالم امریکا قرار گیرد، جمهوری اسلامی ایران کشوری است هشت سال مقاومت را فراموش نکرده و یاد و راه شهیدان همواره چراغ راه ما خواهد و مردم خودراتابع دستورات رهبری می‌دانند.

وی عنوان کرد: ایران همچنان استقلال خود را حفظ خواهد و هیچ‌کدام از اقدامات امریکا علیه ایران به حول قوه الهی ثمربخش نخواهد بود اگرچه دشمنان ایران سعی و تلاش خواهند ولی به کوری چشم دشمنان نظام این اقدامات نمی‌تواند اراده ملت ایران تضعیف نماید.

کشکولی بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است. افزود: متأسفانه کسانی هستند که می‌خواهند وضع موجود در کشور را به شکلی اغراق‌آمیز نشان دهند اما مردم ما آگاه و هوشیار هستند و تحت تأثیر این شایعات قرار نمی‌گیرند.

وی خطاب به مسئولین گفت: مسئولین ما نگذارند فشار اقتصادی بر مردم وارد شود عرضه به خرج بدهند و با مردم باصداقت رفتار کنند در نظام مردم‌سالاری، مردم‌سالار دولت هستند و ما خدمتگزار و نوکر مردم هستیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی ترویج گفتمان سازی بر پایه عدالت، مهر و محبت است.

در پایان این مراسم از کتاب شهید حاج محمد آزاد بخت رونمایی و از خانواده ایشان تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات