بیانیه سازمان بسیج اساتید استان کردستان

بسیج اساتید کردستان در محکومیت جنایت مزدوران و جیره خواران رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا و آل سعود بیانیه ای صادر کرد .
کد خبر: ۹۰۴۲۸۱۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، بسیج اساتید کردستان در محکومیت جنایت مزدوران و جیره خواران رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا و آل سعود که منجر به شهادت ۱۱ تن از مرزداران ایران اسلامی گردید؛ بیانیه ای صادر کرد .

متن این بیانیه بدین شرح است: 

 کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش، همواره در خط مقدم دفاع از ازرش‌های اصیل انقلاب اسلامی، صیانت از مرز‌های کشور سینه سپر کرد و رو در روی معاندان و بد خواهان وحدت و آرامش کشور بوده است، در همین راستا شهدای بی شماری را تقدیم انقلاب نموده، که افتخار و سربلندی آن برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند‌ ما به عنوان اساتید بسیجی کردستان ضمن محکوم نمودن عملیات تروریستی مریوان ، شهادت ۱۱ نفر از مرزداران غیور ایران اسلامی را تسلیت گفته و اعلام میداریم که این اقدامات دشمنان تاثیری در تضعیف اراده و اعتقاد مردم عزتمند و شهید‌پرور کردستان ، در حفاظت از امنیت و پاسداری از نظام و ولایت فقیه ندارد.

یقینا جنایت وحشیانه آنان بی پاسخ نخواهد ماند و ایران اسلامی به لطف و عنایت خداوند متعال و در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) مصمم تر از همیشه در حفظ آرمان های پاک شهدا و امام شهدا تلاش می نمایند.

در پایان اعلام می داریم که دشمنان اسلام بدانند روزی خواهد رسید که تاوان این جنایات خود را پس می دهند و باید در محضر ملت ایران اعلام ندامت کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

ارسال نظرات