با همکاری مرکز فنی و حرفه ای دشتی انجام شد:

برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی در پایگاه ریحانه النبی (س)

کارگاه آموزشی دوره کارآفرینی به همت پایگاه علمی ریحانه النبی (س) روستای تلخو بخش کاکی شهرستان دشتی و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در محلّ این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۸۳۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دوره کارآفرینی باهمکاری مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دشتی در پایگاه ریحانه النبی س حوزه خدیجه کبری س شهر کاکی در روستای تلخو برگزار شد.
دکتر حسن اسماعیلی هدف از برگزاری دوره کارآفرینی آموزش دانش و مهارتهای اصلی عنوان کرد و گفت:در این دوره  فراگیران می آموزند که کارآفرینی چیست و کارآفرینان چه ویژگی هایی دارند سپس با خلاقیت و ایده یابی آشنا می شوند و می آموزند که چگونه ایده های مناسب را برای شروع کسب و کار تشخیص دهند. 
وی خاطر نشان کرد: کارآفرینی می تواندزمینه ساز اشتغال نیروی کار باشد .
کارشناس برگزاری دوره های کارآفرینی در شهرستان دشتی تاکید کرد: یک کار افرین موفق هیچ وقت دچار یاس و نا امیدی نمی شودوبرای رسیدن به هدف باید از متخصصین و حتی کسانیکه در ایجاد کار دچار شکست شده اند مشاوره بگیرد.
اسماعیلی یکی از مزایای کارآفرینی را ترغیب سرمایه گذاری دانست و افزود: کارآفرین می تواند در دیگران حس رقابت ایجاد کند و با ابتکار و نوآوری به موفقیت شگرفی دست یابد.
وی در ادامه تصریح کرد: کارآموزان با گذراندن این دوره در می یابند که چگونه منابع مالی، تجهیزات و نیروی انسانی  مورد نیاز را باید تامین کنند و  در نهایت، مهارت نگارش طرح کسب و کار(Business Plan) را بصورت عملی آموزش دیده و خود یک طرح  کسب و کار را تهیه و ارائه می کنند.
گفتنی است این دوره با حضور 45نفر برگزار شد و در پایان بعد از برگزاری آزمون ، از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مدرک کارآفرینی دریافت می کنند.

 

پایان خبر//

منبع: خبرگزاری علم و فنّاوری استان بوشهر

ارسال نظرات