برگزاری جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در جمع سبزپوشان سپاه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران

جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسول مجمع جناب سرهنگ فقیه و پاسداران نیروی دریایی منطقه دوم سپاه پاسداران در مورخه ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۸۳۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در ابتدای این جلسه جناب سرهنگ فقیه ضمن خیرمقدم به حاضران، در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است که دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه دارد.
 
سرهنگ فقیه با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، تشكيل منظم جلسات شوراي امر به معروف و نهي از منكر، آموزش امر به معروف و نهي از منكر براي خانواده های پاسداران، نشست هاي اعتقادي و معنوي براي پاسداران، برگزاري کارگاه و کارگروه ها با محوريت امر به معروف و نهي از منكر، برگزاري مسابقات فرهنگي ويژه خانواده پاسداران و ... را از برنامه هايی عنوان کرد که برای ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موثرند.
 
در ادامه این جلسه نیز حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکرپرداختند و توسط مسول مجمع گزیده ای از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در قالب ۳ محور مردم به مردم ،مردم به دولت ودولت به مردم قرائت شد و اعضاء بر اجرای این محورها تاکید کرد.
 
گفتنی است در پایان جلسه مسول مجمع تشکر و قدردانی فراوان از فرماندهی محترم منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران ، مسول نمایندگی ولی فقیه در منطقه ، مسول محترم حفاظت اطلاعات و مسولین ذی ربط جهت همکاری برای برگذاری این جلسه را نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار