خبرهای داغ:
«انقلاب انرژی» مجموعه‌ای  دوازده جلدی است که با هدف آشنایی مخاطبان با تولید و مصرف انرژی و شیوه‌های صرفه‌جویی توسط انتشارات فنی ایران وارد بازار کتاب کودک و نوجوان شده است.
کد خبر: ۹۰۴۲۸۶۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان)،   در عصری که تمام کشورهای دنیا با بحران کمبود انرژی روبه‌رو شده اند اطلاع رسانی به کودکان ونوجوانان یکی از راهکارهای آموزشی در تمام دنیا تلقی می شود. کتاب های نردبان نیز که ناشر کتاب هایی در حوزه ی محیط زیست است ضمن تولید آثاری با تکیه بر موضوعات بومی، باترجمه و انتشار جدیدترین آثار این حوزه در جهان قدم هایی را در این زمینه برمی‌دارد.

این انتشارات به تازگی مجموعه ای را وارد بازار کتاب کرده است که به  انرژی‌های نو، انرژی‌های پاک و... و. می پردازد. هدف پنهان این آثار اموزش حفظ محیط زیست با مخاطبان است.

«ردپای کربن»، «انرژی امواج»، «انرژی هیدروژنی»، «انرژی زیست توده»، «جامعه‌ی سبز»، «آینده‌ی سوخت های فسیلی» و...تنها عنوان چند جلد از این مجموعه است.

مولف این مجموعه نیکی واکر، ترون هریسون آدامز، کری گلیسون و... و. هستند و ترجمه ی مجموعه را بهرام معلمی برعهده داشته است. در هرکدام ضمن معرفی انرژی، به وضعیت گذشته و حال هر کدام از انواع آن اشاره شده است و شیوه های صرفه جویی؛ موانع موجود، سوخت های جایگرین برای مخاطبان تشریح شده است.

 هر کدام از عناوین این مجموعه اثری مستقل است و ۵۰۰۰ تومان قیمت دارد. این کتاب ها مناسب گروه سنی ۱۱ تا ۱۵ سال است.

 انتشارات فنی ایران کاغذ این کتاب ها را از جنگل های صنعتی پایدار تهیه کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها