علی اکبر حاجی جمهوری گفت: کشوری که علم استکبار ستیزی را برپا کند نیازمند الگوهای اقتصاد مقاومتی است که سعی در تغییر ساختارهای اقتصادی موجود و بومی سازی آن بر اساس  جهان بینی و اهداف دارد.
کد خبر: ۹۰۴۲۸۸۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

 علی اکبر حاجی جمهوری یک تولیدکننده بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با ظهور انقلاب اسلامی شکل جدیدی از حکومت در دنیا پدیدار شد که بنای سازگاری با قطب قدرت استکبار را نداشته و به مبارزه با استکبار پرداخت. لذا ظهور چنین حکومتی آن هم در منطقه خاورمیانه که از لحاظ اقتصادی و ژیوپلیتیکی دارای اهمیت بسیار زیادی است باعث شد که نظام استکبار جهانی با تمام قوا به مبارزه با انقلاب برخیزد.

وی در ادامه افزود: با پایان یافتن جنگ و عدم پیروزی استکبار در زمینه های نظامی، تهاجمات به عرصه های دیگر کشیده شد.یکی از این عرصه ها که خصوصا در سال های اخیر با تهاجمات گسترده دشمن همراه بوده است عرصه اقتصادی است.

 حاجی جمهوری در خاتمه افزود: بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری و نظریه پردازی و الگوسازی در عرصه های جدید اقتصادی است هر کشوری که علم استکبار ستیزی را برپا کند نیازمند چنین الگوهایی است یکی از این الگوها اقتصاد مقاومتی است که در مقابل اهداف اقتصادی سلطه، ایستادگی نموده و سعی در تغییر ساختارهای اقتصادی موجود و بومی سازی آن بر اساس  جهان بینی و اهداف دارد.

 

ارسال نظرات