مدیرکل آموزش وپرورش استان در نشستتجمیع مدارس کم جمعیت اولویت آموزش وپرورش رؤسای آموزش وپرورش ۱۳ منطقه استان گفت: با توجه به وجود ۷۶۰ مدرسه با جمعیت زیر ۱۰ نفر در استان برای استفاده بهینه از شرایط موجود و جبران احتمالی کمبود معلم، مدارس کم جمعیت تجمیع می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۱۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
هادی زارع پور با اشاره به اینکه در ۵ سال گذشته هزار و ۸۸۶ نفر در آموزش وپرورش استان استخدام شده اند افزود: امسال حدود ۵۰۰ فرهنگی در استان بازنشسته شدند.
وی با بیان اینکه جمعیت دانش آموزان استان ۱۵۳ هزار و ۶۷۰ نفر است که در ۳ هزار و ۱۵ آموزشگاه با ۸ هزار و ۶۰۲ کلاس تحصیل می‌کنند ادامه داد: حدود ۷۹ هزار دانش آموز استان پسر و ۷۴ هزار نفر دخترند و ۱۱۹ هزار نفر در مدارس دولتی ۱۰۲ هزار نفر در شهر‌ها و ۵۳ هزار نفر در روستا‌ها تحصیل می‌کنند.
هادی زارع پور اضافه کرد: نظارت بر توزیع به موقع کتاب‌های درسی، تسریع در نام نویسی واستفاده بهینه از نیروی انسانی از مهمترین اولویت‌های پروژه مهر ۹۷ برای بازگشایی مدارس است.
معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان هم گفت:سازماندهی فرهنگیان برای تعیین محل خدمت در شهرستان‌ها ومناطق تا ۲۰ شهریور انجام می‌شود.
حسینعلی فاتحی گفت: امسال تغییری در تعداد معاونان ومربیان پرورشی ومشاوران ومربیان بهداشت وجود ندارد.
در این نشست رؤسای آموزش وپرورش شهرستان‌ها ومناطق گزارشی از وضعیت ساماندهی نیروی انسانی خود ارائه کردند.
ارسال نظرات