تندیس حماسه پدخندق به یاد رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس در ورودی شهرلنده نصب می شود.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۱۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
فرماندار شهرستان لنده گفت: به همت بنیادمستضعفان و مسئولان شهرستان لنده به پاس رشادت‌های رزمندگان هم استانی در حماسه پدخندق به خصوص سرداران شهیدجانمحمدکریمی و شهید نویدی پور تندیسی تحت عنوان یاقوت خندق در ورودی شهرلنده نصب خواهدشد.
دارا کریمی نژاد درنشست کمیسیون فرهنگ و ایثار این شهرستان با بیان اینکه تبیین فرهنگ زیربنایی‌ترین مبحث در هرجامعه است ویادمان شهدا بهترین مکان برای توسعه فرهنگی و مذهبی است افزود: باید در بخش مبلمان شهری از فرهنگ ایثار و شهادت به درستی استفاده کرد.
فرماندار لنده اضافه کرد: در حماسه پدخندق رزمندگان لنده‌ای و کهگیلویه‌ای با دلاوری و رشادت‌هایی که در تاریخ دفاع مقدس ماندگار و ثبت است موجب نجات بخش اعظمی از خاک استان خوزستان شدند.
وی گفت: باید نسل جوان را آماده کرد برای یادآوری رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و حماسه پدخندق که چه رشادت‌هایی خلق کردند.
کریمی نژاد با اشاره به رشادت‌های رزمندگان هم استانی در حماسه پدخندق به خصوص سردار شهیدجانمحمدکریمی و شهید نویدی پور ادامه داد: تندیسی تحت عنوان یاقوت خندق در ورودی شهرلنده با همکاری بنیاد علوی نصب خواهدشد.
ارسال نظرات