مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جلسهاجرای هزار و 611 طرح اشتغالزایی در استان کارگروه فنی اشتغال گفت: در این جلسه در دو محور تسهیلات اشتغال فراگیر و همچنین تسهیلات روستایی و عشایری طرح های پیشنهادی تصویب و برای پرداخت به بانک های عامل معرفی می شوند.
کد خبر: ۹۰۴۲۹۱۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
نیک مرام با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع هزار و ۶۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۱۳ میلیارد تومان تصویب شد افزود: از این تعداد طرح هزار و ۲۶۰ طرح با مبلغ ۳۵۵ میلیارد تومان در بخش تسهیلات روستایی و عشایری به بانک‌های عامل معرفی شدند که پیش بینی اشتغال این تعداد طرح ۶ هزار و ۸۶۵ نفر بوده است.
وی طرح‌های پیشنهادی در بخش تسهیلات فراگیر را ۴۷۳ طرح و با ۱۵۸ میلیارد تومان اعتباربیان کرد و گفت: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، گردشگری، مشاغل خانگی، خدماتی و مجتمع‌های تفریحی بوده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از تسهیلات روستایی و عشایری را فراهم کردن زمنیه اشتغال در این مناطق و جلوگیری از مهاجرت روستائیان وعشایر به شهر‌ها بیان کرد.
وی یکی دیگراز برنامه‌های مهم این اداره کل تثبیت و حفظ اشتغال موجود عنوان کرد و گفت:: در همین راستا طرح‌هایی ... فعال که به لحاظ نقدینگی مشکل دارند شناسایی و با تسهیلاتی که دولت در همین خصوص در نظر گرفته فعال می‌شوند.
نیک مرام با بیان اینکه برای تامین اعتبارطرح‌های کمتر از شش میلیارد تومان در استان و بیش از این اعتبار در وزارت خانه تصمیم گیری می‌شود گفت:: تاکنون ۱۰ طرح مشکل دار بالای ۶ میلیارد تومان در استان شناسایی و درکارگروه ملی اشتغال به تصویب رسیده است.
ارسال نظرات